دعاي روح بخش ندبه در فضايي آکنده از معنويت با نواي گرم جمعی از مداحان مجمع الذاکرین در نمازخانه ی بق
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3375
:: بازدید ماه : 6334
:: بازدید سال : 19023
:: بازدید کلی : 296161
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 18 آبان 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 6:45 صبح روز جمعه 18 آبان ماه 1397 همزمان با سالروز هجرت حضرت رسول اکرم(ص) از مکه به مدینه و به روایتی سالروز شهادت حضرت امام حسن عسکری(ع) دعاي روح بخش ندبه در فضايي آکنده از معنويت در نمازخانه ی بقعه ی متبرکه امامزاده عبدالله بن علی(ع) و دعبل خزایی قرائت شد.

به گزارش شوش نیوز ؛  دعاي پرفيض ندبه با حضور جمع کثيري از مردم ولایتمدار شهرستان شوش و شيفتگان حضرت مهدي  موعود(عج) با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و دعای عهد آغاز و با سخنرانی حاج آقا غلامعلی محول ادامه یافت و پایان بخش این مراسم  صرف صبحانه بود که هر هفته هزینه ی آن از طرف ستاد برگزاری دعای ندبه تأمین می گردد .

در پایان همانند هفته های گذشته ؛ این بار به سراغ ملا صفر بیاتیانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت رفتیم تا از خود و کارهایش برای مخاطبین شوش نیوز بگوید .

وی ضمن قدردانی از پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز که انصافا  در پوشش رویدادهای مذهبی از جمله « برگزاری نماز جمعه ، مراسم پرفیض دعای ندبه ، جلسات محفل انس با قرآن و...... » دریغ نمی کند اظهار داشت : بسم الله الرحمن الرحیم ـ بهار ماه‏ ها، ربیع الاول است؛ چرا که آثار رحمت الهی و ذخایر برکات خداوندی در این ماه پدیدار می‏ شود و انوار جمال الهی بر زمین و زمینیان می‏‌تابد . ولادت رسول اکرم(ص) اشرف و سید موجودات و نزدیک‏ ترین خلق به خدا، در این ماه بوده است. به همین مناسبت جا دارد فرا رسیدن ماه ربیع الاول را به تمام خوزستانی های عزیز خصوصا همشهریان گرانقدر شوشی تبریک و تهنیت عرض کنم ـ اینجانب صفر بیاتیانی هستم متولد سال 1336 یعنی 61 سال عمر را خداوند یکتا به من هدیه داده و پنجاه سال از این عمر را به مداحی در مدح اهلبیت(ع) با هیئات مذهبی « زنجیرزنان متوسلین به آقا موسی ابن جعفر(ع) ـ زنجیر زنان حضرت دانیال نبی(ع) و زنجیر زنان بزرگ پرچمدار کربلا قمر بنی هاشم(ع)» پرداخته ام و هم اکنون با همین هیئت زنجیرزنان قمربنی هاشم(ع) به فعالیت خود ادامه می دهم و این را هم باید بیافزایم که از همان ابتدایی که به مداحی در هیئات مذهبی پرداخته ام در مراسم های ستاد برگزاری دعای ندبه حضور داشته ام و به ذکر مصیبت به زبان فارسی و گویش های لری و دزفولی که در این منطقه به آن مارضایی می گویند  قرائت دعا را تکمیل کرده ام .

وی در ادامه گفت : وقتی با خلوص نیت وارد چنین مجالسی خصوصا دعای ندبه شویم  معجزاتی را هم خواهیم دید به طور مثال « همسرم دچار گواتر سمی شده بود» ؛ گواتر یک  غده ی تيروئيد و عضو کوچکى است که در قسمت تحتانى گردن و درست روبه‌روى ناى زير حنجره (عضو توليد صدا) قرار گرفته است. غده تيروئيد هورمون تيروکسين (که گاهى T4 خوانده مى‌شود) و يک هورمون مشابه ديگر به‌نام T3 توليد مى‌کند. اين هورمون‌ها ميزان سوخت و ساز بدن را تنظيم مى‌‌کنند. اختلالات عمده ی تيروئيد پرکارى و کم‌کارى آن و انواع گوناگون برآمدگى‌ها و تومورها است. پرکارى تيروئيد در اثر توليد بيش از حد تيروکسين و کم‌کارى تيروئيد به‌علت توليد کمتر از حد طبيعى اين هورمون ايجاد مى‌شود. «پزشکان می گفتند این بیماری اصلا علاج ندارد» و با توجه به این که در دعای ندبه و همچنین دعای توسل  برای امام زمان(عج) و اباعبدالله الحسین(ع) مرتب حضور می یابیم ، یک شب امام زمان(عج) به خواهر همسرم می آید و در خواب به همسرم می فرماید « دیگر از این قرص ها نخور ، شما کلا شفا پیدا کرده ای و هیچ آثاری از بیماری در کالبد شما نیست» ؛ وقتی که این موضوع را به من گفت بلافاصله همسرم را نزذ پزشک متخصص بردم که بعد معاینه و یک سری آزمایش گفت  : مطمئن هستی که این خانم گواتر سمی داشته است ؟ گفتم تمام پزشکان این را گفته اند  که در پاسخ یادآور شد « اصلا آثاری از این بیماری در این خانم مشاهده نمی شود ».

 

ملا صفر بیاتیانی در ادامه خطاب به جوانان اظهار نمود : راه شهدا ، راه امام حسین(ع) بود و راه امام حسین(ع) راهی است که اسلام در قرآن توسط خاتم انبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و دیگر ائمه ی اطهار سر راه ما گذاشته اند و همانگونه که دیدید رئیس جمهور روانی آمریکا می خواست اربعین امسال را کم رنگ کرده تا کسی به کربلا نرود اما مگر شورحسین از دل ها خارج می شود ؟ حضور 20 میلیونی مسلمین  جهان خط بطلانی بر ترفندهای آمریکا کشید و اکنون من از جوانان شهرم انتظار دارم علاوه بر حضور در چنین مراسماتی  همچنان اجازه ندهند که دشمن جرأت کند طرح های خود را در این کشور اجرا کند .

 

وی در پایان گفت : بیایید با هم دعا کنیم که مشکل ازدواج جوانان مرتفع شده و به حق دل سوخته ی حضرت زینب(س)  آقا امام زمان(عج) با ظهور خود ریشه ی ظالمان و ستمگران را بخشکاند .

 



:: برچسب‌ها: "دعای پر فیض"ندبه" در شوش" دعبل خزایی"برگزار شد" ,
:: بازدید از این مطلب : 2631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.