هیئت مدیره ی انجمن شعر فارسی با سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش دیدار نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 151
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 427
:: بازدید ماه : 8116
:: بازدید سال : 20805
:: بازدید کلی : 297943
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 30 فروردين 1400

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن شعر فارسی با سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در راستای تشریح مشکلات دیدار نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11 صبح روزدوشنبه 30 فروردین ماه1400 هم زمان با سالروز «علوم آزمایشگاهی و زاد روز حکیم سید اسماعیل جرجانی» رحمن ایزدی رئیس انجمن شعر فارسی  و هیئت همراه با مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش دیدار نمود .

رحمن ایزدی در این دیدار  به تشریح مشکلات انجمن شعر فارسی اشاره کرد و گفت : عمده ترین مشکل ما  نبود «مکان برای برگزاری جلسات و حمایت همه جانبه اداره از انجمن» است و امید است این مشکلات مرتفع شود تا ما بتوانیم برنامه های سالانه را بر اساس تقویم فرهنگی خود اجرا کنیم .

در ادامه مهدی عارف سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در جلسه گفت : همانطور که دیروز در جلسه ی هیئت مدیره ی انجمن روزنامه نگاران اعلام کردم امروز هم می گویم که من آمده ام تا  از هنرمندان در تمام رشته ها حمایت و پشتیبانی کنم و صمیمت و همدلی را بیش از پیش پر رنگ تر کنم .

وی افزود : خانه ی هنرمندان در جنب اداره که زمانی محل اسکان سرایداری بود تجهیز شده و با برنامه ریزی که در نظر داریم از روز شنبه تا جمعه در سه وقت «صبح ـ عصر و شب » این مکان را در اختیار انجمن های « روزنامه نگاران ـ نویسندگان ـ شعر فارسی ـ شعر عربی ـ فیلم و عکس ـ هنرهای تجسمی ـ هنرهای نمایشی و موسیقی» برای برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی قرار دهیم ، البته اولویت استفاده از این مکان با انجمن هایی است که در تالار نیایش مکانی ندارند .

در ادامه اعضای هیئت مدیره ی انجمن شعر فارسی به نوبت نکته نظرات خود را مطرح نموده  و در نهایت  مصوب گردید که انجمن شعر فارسی  با نصب فراخوان و پذیرش عضو تدارک برگزاری انتخابات را فراهم نماید و شب شعر به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور امام جمعه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نموده و از هم اکنون به فکر شب شعر سال باشد .



:: بازدید از این مطلب : 969
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.