جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت با امام جمعه شوش دیدار نمودند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 53
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 8086
:: بازدید سال : 20775
:: بازدید کلی : 297913
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 9 مهر 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

هم زمان با روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و به منظور تجدید بیعت با آرمان های شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ی جهاد و مقاومت با امام جمعه ی شوش دیدار نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ بعد از نماز ظهر و عصر روز چهارشنبه 9 مهرماه 1399 جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه ی جهاد و مقاومت به دعوت سرهنگ پاسدار رحیم آل کثیر یکی از فرمانده هان سپاه ناحیه ی شوش در هشت سال دفاع مقدس با حضور در مصلی با حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل امام جمعه ی شهرستان شوش دیدار نمودند .

در ابتدا سه نفر از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس « سرهنگ پاسدار فیصل حجازی ـ جانباز علیرضا سلیمانی و سرهنگ محمدرضا پاطلا » مسائلی پیرامون وضعیت « اقتصادی ـ اجتماعی ـ اقتصادی ـ کشاورزی و فرهنگی» را با امام جمعه در مان گذاشتند .

 

سپس امام جمعه ی شهرستان شوش در این دیدار دوستانه و صمیمی ضمن عرض خیرمندم به رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم گفت : آن چه که مقصد ماست برای رسیدن به هدف « تمدن اسلامی» است . در رسیدن به تمدن اسلامی یک سری راهکار وجود دارد که در این راستا من در این جلسه ی دوستانه  فقط به یک موضوع اشاره می کنم . از زمانی که مرحله اول را که همان پیروزی انقلاب اسلامی است را شروع کردیم ، توانستیم با رهنمودهای  امام خمینی(ره) این مرحله را با موفقیت  پشت سر بگذاریم و تا زمان ایجاد دولت اسلامی که مرحله ی دوم است اگر مردم همت کنند به آن نزدیک هستیم ، البته شما رزمندگان که نسل اول انقلاب هستید می بایست در این راه با مردم صحبت کنید تا بتوانیم این مرحله را نیز همانند مرحله ی اول با موفقیت پشت سر بگذاریم .

وی افزود : وقتی که مرحله ی دوم را با موفقیت پشت سر گذاشتیم برای رسیدن به مرحله ی سوم باید کاری کنیم که به طرف ما بیایند همانند قصه ی کربلا که ابتدا امام حسین(ع) در مقطع اول همه را دعوت کرد برای این که کسی بعدها نگوید مرا دعوت نکردند ؛ لذا در بین راه حتی اگر چادری را بین راه می دید به درون آن می رود تا چنانچه کسی درون آن چادر است را نیز دعوت کند .ولی در مقطع دوم چون حرکت رو به بالا است و شب عاشورا پایش صورت می گیرد و بر همین اساس سیدالشهدا به مردم می فرماید : « شما از این لحظه به بعد هیچ بیعتی به من ندارید می خواهید بمانید و یا بروید دست خودتان است » مرحله ی سوم که « تمدن اسلامی » است در واقع  همین است و مردم باید خود را به مرحله ی تمدن حجت الاسلام شیخ مهدی علیزاده اصل در ادامه به آیه ی 13 از سوره حجرات اشاره کرد و گفت : «يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا  إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ  إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ /// ای مردم، ما همه شما را نخست از مرد و زنی آفریدیم و آن گاه شعبه‌های بسیار و فرق مختلف گردانیدیم تا یکدیگر را بشناسید، همانا بزرگوار و با افتخارترین شما نزد خدا با تقواترین شمایند، همانا خدا کاملا دانا و آگاه است. » و برای رسیدن به این تمدن اسلامی اگر ما تقوا را ملاک خود قرار دهیم و این که بگوییم « این لر است و آن عرب یا این بختیاری است و دیگری دزفولی » و خود را به چنین چیزهایی گرفتار کردیم هیچوقت به تمدن اسلامی نخواهیم رسید و بدانید وقتی که به مرحله ی سوم رسیدیم این مسائل قومیتی دیگر معنایی ندارند ؛ پس از هم اکنون « اتحاد ، همدلی و مودت » را بین خود پر رنگ تر کرده و اجازه ندهیم کسی بیاید و اتحاد و همدلی را که به وجود می آوریم از بین ببرد .



:: بازدید از این مطلب : 986
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.