توانجویان شهرستان شوش با حضور در گلزار شهدا ، با شهیدان هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 101
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 101
:: بازدید ماه : 8134
:: بازدید سال : 20823
:: بازدید کلی : 297961
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 1 مهر 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره ی انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شهرستان شوش ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه 31 شهریورماه1399 در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس  ؛ با حضور رئیس اداره ی بهزیستی شهرستان شوش و جمعی از درجه داران نیروی انتظامی مزار شهیدان هشت سال دفاع مقدس غبارروبی و گلاب پاشی شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ با حضور رامین کیانی رئیس اداره ی بهزیستی ـ سرهنگ رامین سعدی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ـ سرهنگ صادق کرد ـ سرگرد سید عیسی علوی و ستوان شیرزاد از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان شوش ؛ مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس غبار روبی و گلاب پاشی شد .

دراین مراسم حمید منصوری مدیر عامل انجمن توانجویان امید شهرستان شوش ضمن خوش آمدگویی وگرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان نمود :  باتمام مشکلات وتحریم های دشمنان ؛ با این انقلاب  بوده و زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به رهبری حکیمانه ی ولی امر مسلمین جهان ، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای« مد ظله العالی » به عنوان سربازان ولایت به این مملکت خدمت می کنیم .

وی در ادامه به مشکلات توانجویان و همچنسن جانبازانی که با ولیچر و یا عصا در سطح شهر تردد دارند اشاره کرد و یادآور شد :  درخصوص عدم مناسب سازی گلزار شهدا ومعابر عمومی نیز گله مندی خود را ابراز کرد وعدم حضور توانجویان را درمراسم امروز مناسب سازی ونبود وسیله ایاب وذهاب مناسب سازی شده توانجویان عنوان کرد.

وی افزود : «تعدادی ارازل واباش با موتورسیکلت درمسیر توانجویان ویلچر سوار برای آنان مزاحمت ایجادکرده یا وسایل آنها رابه سرقت می برند و این نا امنی ها باعث رنج این قشر شده و از تردد درشهر هراس دارند . »

پاپی یزدانی از فرهنگیان توانجو به نمایندگی از طرف توانجویان شهرستان شوش تصریح نمود :  با هرشرایط جسمانی ومعلولیتی که داریم با شهیدان عهد وپیمان می بندیم که از آرمان های انقلاب حمایت ودفاع می کنیم وتا اخرین نفس همراه این انقلاب هستیم. آمریکا و مزدورانش بیش از چهل سال است با ترفندهای  مختلف ازجمله « عملیات نظامی ، .تروریستی ، تحریم ها فشار اقتصادی ، مکانیسم ماشه و....» سعی در تضعیف وساقط کردن این انقلاب را دارند ولی هرگز به نتیجه ای نرسیده اند واین قدرت پوشالی هرروز بیشتر رو به افول می رود.

وی افزود : به آمریکا ومزدورانش اعلام می کنیم از هیچ راه نظامی واقتصادی نمی توانید نتیجه ای بگیرید.به قول فرماندهی کل سپاه ، سردارحسین سلامی که گفتند : « پس از هشت سال دفاع مقدس برنامه ریزی کردیم در این چهل سال برای رویارویی احتمالی مستقیم با امریکا  وتمام پایگاهای آمریکا در منطقه در تیررس ما هستند؛ ما برای باختن رو به روی آمریکا نایستاده ایم بلکه ما برای پیروزی بر آمریکا اماده  و عزم خود را جزم نموده ایم . پس بهترین گزینه برای آمریکا ومزدورانش احترام و تکریم جمهوری اسلامی می باشد .»و ما توانجویان انجمن امید شوش ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب آمادگی خود را جهت هرگونه ایثار و فداکاری در راه این انقلاب اعلام می داریم.

در پایان مدیرعامل  انجمن جسمی حرکتی توانجویان امید از حضور نیروی انتظامی ، ورزشگاران نوجوان و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز قدردانی نمود .



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.