منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 115
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 391
:: بازدید ماه : 8080
:: بازدید سال : 20769
:: بازدید کلی : 297907
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 25 شهريور 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به مناسبت هفته ی دفاع مقدس ساعت 22 دوشنبه 24 شهریورماه1399 رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه ، شهردار ، رئیس شورای اسلامی شهر شوش و هیئت همراه با خانواده های سردارسرلشکر پاسدار شهید حسن درویشی و سردار پاسدار شهید صفر احمدی و خانواده ی جانباز و آزاده حاج علی عگبی دیدار و از این خانواده ها تجلیل نمودند .

به گزارش شوش نیوز ؛ مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار شهر شوش یاد و خاطره سردار سرلشکر شهید حسن درویشی را گرامی داشت و تایید بر اینکه شهدا بر گردن همه ی آحاد مردم حق دارند  گفت : می بایست از لحاظ فرهنگی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش در فضای جامعه و چاپ تصاویر شهدای عزیز در ابتدای ورودی شهر تلاش نمود .

شهردار شوش در دیدار با خانواده ی شهید سردار پاسدار صفر احمدی  اظهار داشت : یاد و خاطره سردار شهید صفر احمدی که خود نمونه ی بارز و اسوه ایثار و شهادت بوده ، می بایست  فعالیت‌های انقلابی سردار شهید صفر احمدی از قبل و بعد از انقلاب مورد تجلیل قرار گیرد .

مهندس حسینی در دیدار با خانواده ی آزاده و جانباز حاج علی عگبی  خاطر نشان نمود : تجلیل از صبر و استقامت حاج علی عگبی در طول هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره ی دوران اسارت که خود درس شکیبایی و وفاداری به امام راحل و مقام معظم رهبری را داشته‌ است می تواند برای جوانان امروز راه مکتب عاشورا را شکوفا نماید .

سپس علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش ضمن قدردانی از شهردار و رئیس شورای شهر شوش گفت : کلیه ی مسئولین ادارات ، ارگان ها ، نهادها  و شرکت ها هم دل و با هم جهت رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش نمایند تا ان شاءالله بتوان وضعیت اشتغال عزیزان شاهد و ایثارگران و به خصوص انجام فعالیت های فرهنگی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را در فضای جامعه بوجود آورد و همه مردم شهید پرور شهرستان شوش یکدل و یکصدا در خدمت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باشیم .

شایان ذکر است در این دیدار علاوه بر « علی الهایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مهندس سید عبدالحسین حسینی شهردار شوش و و مهندس شهرام کرد رئیس شورای اسلامی شهر شوش » ؛ «محمد میاحی عضو شورای اسلامی شهر شوش ، مجید دیناروند مسئول حراست شهرداری و مسعود قربان پور معاونت فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران » حضور داشتند .



:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.