منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 108
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3452
:: بازدید ماه : 6411
:: بازدید سال : 19100
:: بازدید کلی : 296238
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 3 مهر 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 8صبح روز سه شنبه 3 مهرماه 1397 با حضور جمعی از مسئولین و اولیای دانش آموزان  ، دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) در چهارمین روز از هفته ی دفاع مقدس دوره ی تحصیلی 97 ـ 1398 را آغاز نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ احمد الباجی معاونت پرورشی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش ؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و عرض تسلیت به خاطر حادثه ی  دلخراش ترور جمعی از هم استانی ها در حماسه ی رژه ی نیروهای مسلح در اهواز ، عنوان نمود : ما همچنان در دفاع مقدس  به سر می بریم و دشمن همیشه به دنبال آن است که به ما ضربه بزند ، لذا شما دانش آموزان عزیز باید ادامه دهنده ی راه شهیدان باشید .

وی در ادامه برنامه ریزی را برای رسیدن به هدف امری مهم دانست و در این راستا اظهار داشت : دانش آموزان برای تحصیل خود قطعا هدفمند ثبت نام کرده اند و آن هدف تعلیم و تربیت همراه با هم است و تنها راه رسیدن به این مهم برنامه ریزی است که دانش آموزان را موفق می کند .

الباجی در ادامه دانش آموزان را به احترام گذاشتن به والدین خود توصیه نمود و گفت : حضور شما دانش آموزان در این مدرسه  به پشتوانه و حمایت  والدین شماست لذا قدر آنها را بدانید ؛ دبیران با حضور در مدرسه  و خانواده ها با حمایت و پشتیبانی وظایف خود را به نحوه مطلوب انجام می دهند و وظیفه ی دانش آموزان این است که قدرشناس  باشند و از فرصت و این نعمت  نهایت بهره را برای رشد خود و جامعه بردارند.

معاونت پرورشی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش در پایان اظهار داشت : دانش آموزان باید به این نکته دقت داشته باشند  که فقط به فکر پزشک یا مهندس شدن نباشند بلکه نیاز جامعه  به کلیه ی تخصص ها و رشته های تحصیلی را در نظر بگیرند تا در آینده برای شغل با مشکل مواجه نشوند .

سپس علی حسین محمدی نژاد مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) ضمن قدردانی از حضور معاونت پرورشی اداره ی آموزش و پرورش و سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و عرض تسلیت به مناسبت حادثه ی تروریستی اهواز که  در اولین روز از هفته ی دفاع مقدس همه ی کشور ایران را عزادار نمود به معرفی آموزشگاه از نظر آماری اشاره کرد و گفت : با توجه به این که تیپ آموزشگاه 9 کلاسه است و ما گاها دوره های تحصیلی « 10 ـ 9 و 8 » کلاسه را تجربه کرده ایم ؛ این دوره با حضور 240 دانش آموز در 8 کلاس و در پایه های هفتم ، هشتم و نهم آغاز می شود .

وی افزود : برای پایه ی هفتم بیش از 700 نفر  به استفاده از طرح امتیاز بندی به جای  تیزهوشان  در دوره های قبل  در نهایت 90 نفر پذیرششدند ؛ اما اولیاء  دقت داشته باشند ، دوره ی ابتدایی با آن واژه های « خوب ، خیلی خوب ، عالی و بسیار عالی » تمام شد و از این به بعد نمره بندی است که سرنوشت فرزنندان شما را رقم می زند و حال که شما والدین حضور دارید ، این مراسم  عنوان « جلسه ی انجمن اولیاء و مربیان » را نیز با خود یدک می کشد .

محمدی نژاد هم چنین تصریح نمود : تفاوتی دیگر که این دوره با مقطع ابتدایی دارد این است که تا کلاس ششم دانش آموزان شما فقط یک آموزگار دتاشتند اما الان حدود 12 دبیر را تجربه می کند و بالاخره سن فرزندان شما نسبت به دوره ی قبل این است که از نظر سنی فرزندان شما هم بزرگتر شده اند و هم رشد بهتری دارند .

مدیر دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) در ادامه  دانش آموزان را به سه تیپ تقسیم نمود و در این خصوص اظهار داشت : ما یک گروه دانش آموز دارسیم که ساکن همین شهرک دانیال و یا کوی ابوذر هستند  که مدت زمانی که  قرار است به کسب علم و دانش در آموزشگاه حضور داشته باشند ، بعد از آن به خانه خواهند رفت ؛ گروه دوم دانش آموزانی هستند که خانه ی آنها در مرکز شهر شوش و یا در روستاهای دور دست شهرستان شوش به سر می برند و گروه سوم دانش آموزانی هستند که  در دیگر شهرستان های استان خوزستان زندگی می کنند ؛ اسین دست از دانش آموزان به صورت شبانه روزی در دبیرستان حضور د ارند و فقط این دسته از دانش آموزان مجاز هستند از گوشی تلفن همراه ساده و بدون دوربین آن هم با نظارت دبیران استفاده کنند .لذا والدین بدانند که ساعت شروع به کار آموزشگاه 7:30 صبح است و اگر دانش آموزی دیر به مدرسه بیاید دبیران مسئولیتی ندارند که بخواهند گلاس زرا شروع نکنند تا فرزندان شما برسند .

از دیگر برنامه های این مراسم می تواند به «نمایشگاه کوچک دفاع مقدس با استفاده از کاردستی دانش آموزان و اهدا هدیه به خبرنگار شوش نیوز » اشاره کرد .

 



:: برچسب‌ها: \"آغاز دوره ی جدید\"تحصیلی \"دبیرستان نمونه دولتی\"امام حسین(ع)\" شوش\" ,
:: بازدید از این مطلب : 7370
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.