طی مراسمی گواهینامه ی قبول شدگان دوره ی آموزش خبرنگاری در فضای مجازی اهدا شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 149
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 425
:: بازدید ماه : 8114
:: بازدید سال : 20803
:: بازدید کلی : 297941
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 2 شهريور 1399

مینا جمشیدی فر ـ خبرنگار شوش نیوز

هم زمان با آغاز هفته ی دولت ؛ گواهی نامه ی قبول شدگان هیجدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری که در فضای مجازی برگزار شد در اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی به قبول شدگان اهدا گردید .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 11:30 روز یکشنبه 2 شهریورماه1399 به همت اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش از هشت نفر از قبول شدگان هیجدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری به نام « محمد بهرامی آسترکی ـ حسین مساعد اصل ـ عقیل سرخه ـ مریم شجاعی فرد ـ سمیه هیوری ـ زهرا سگوندی ـ نرگس صیدپور و رقیه احمدی» اهدا شد .

رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن قدردانی از عباس کرم الهی که همچون هفده دوره ی قبل ، این دوره را در فضای مجازی برگزار نمود و در این راستا گفت : از سال 1378 که انجمن روزنامه نگاران در شهرستان شوش فعالیت خود را آغاز نمود ، طی 20 سال متوالی عباس کرم الهی 17 دوره ی مقدماتی و 10 دوره ی تکمیلی را با موفقیت تدریس نموده و شاگردان زیادی را به جامعه ی خبر و اطلاع رسانی شهرستان شوش معرفی کرده و برخی از آنها نظیر زینب مولایی به عنوان مسئول روابط عمومی پایگاه میراث فرهنگی مشغول به کار شده است و در سال 1399 این دوره را با توجه به شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی بر عهده گرفت که امروز شاهد اهدای گواهینامه به قبول شدگان هستیم .

عباس کرم الهی سرپرست انجمن روزنامه نگاران و مدرس  کارگاه آموزش خبرنگاری از همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش قدردانی نمود و در راستای برگزاری این دوره ی آموزشی گزارشی را ارائه و تصریح نمود :بعد از این که فراخوان ثبت نام را در فضای مجازی اطلاع رسانی کردیم تا آخرین روز مهلت ثبت نام 16 نفر متشکل از « 8 نفر از آقایان و 8 نفر از خانم ها» با تحویل دادن مدارک ، آمادگی خود را اعلام نمودند اما یکی از خانم ها به خاطر درگیر شدن با ویروس منحوس کرونا  انصراف داد  و در روز آزمون از مجموع هفده نفر باقیمانده یکی از خانم ها به خاطر تداخل برنامه و یکی از آقایان به خاطر سربازی نتوانست از محل خدمت خود مرخصی بگیرد ؛ آزمون با سایر ثبت نام شدگان برگزار شد و در نهایت 8 نفر  قبول شدند که در این میان « مریم شجاعی فرد با 93 امتیاز ـ سمیه هیوری با 88 امتیاز و عقیل سرخه با 80 امتیاز» به عنوان نفرات برتر بیشترین امتیاز را کسب نمودند .

مریم شجاعی فرد با 93 امتیاز  نفر اول

 

سمیه هیوری با88 امتیاز نفر دوم

 

عقیل سرخه با 80 امتیاز نفر سوم

 

زهرا سگوندی

 

محمد بهرامی آسترکی

 

نرگس صید پور

 

رقیه احمدی

 

همچنین سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با اهدا «لوح سپاس» به خاطر برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری از «عباس کرم الهی » تجلیل نمود .

شایان ذکر است لوح تقدیری که از طرف امور عشایر شهرستان شوش برای علی روسی خبرنگار سیمای خوزستان در نظر گرفته شده بود پایان همین مراسم به وی اهدا گردید .



:: بازدید از این مطلب : 870
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.