نقدی به پخش ویژه برنامه های روزانه ی مسابقه ی ایران و دستپخت شبکه ی اول سیما
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 113
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 389
:: بازدید ماه : 8078
:: بازدید سال : 20767
:: بازدید کلی : 297905
نویسنده : عباس کرم الهی
جمعه 8 فروردين 1399

به قلم ـ عباس کرم الهی

در حالی که تمام سالن های اجرای نمایش ، سینماها ، پلاتوها و امروزه حتی اکثرا صنوف تجاری به خاطر ویروس کرونا بسته شده و بی شک از نظر اقتصادی دچار ضرر و زیان می شوند ، اما شبکه ی اول سراسری سیما روزانه «مسابقه ی ایران و دستپخت» را برگزار می کند .

این درست که تهیه کنندگان این برنامه اظهار داشته اند ، روزانه لوکیشن برنامه ها و همچنین تک به تک افراد شرکت کننده و مهمانان ضدعفونی می شوند و حتی تذکر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هم نتوانسته از پخش این برنامه ها جلوگیری نماید ، اما حتی یک درصد احتمال نمی رود که تجمع مهمانان برنامه ها آن هم وقتی جفت هم می نشینند باعث شیوع ویروس کرونا شود؟

به هر جهت سلامتی  فرد فرد هموطنان  می بایست در اولویت اول باشد همانطور که کارگردانان نمایش به دستورالعمل ها را احترام گذاشته و در حالی که برخی از این کارگردانان سه ماه تمرین یک نمایش را پشت سر گذاشته بودند و زمان اجرای عمومی آنها رسیده بود ولی برای سلامتی جامعه  حاصل سه ماه تمرین خود را بدون حتی یک شب اجرای عمومی نادیده گرفتند در حالی که متحمل خرید لباس و وسایل آکساسوار صحنه و همچنین دکور شده بودند .و یا تولید کنندگان سینما که میلیاردی برای هر فیلم هزینه کرده به امید اینکه فیلم آنها بر روی پرده های نقره ای سینما اکران شود .

از هنر و هنرمندان هم که بگذریم در حال حاضر به جز فروشندگان « مواد غذایی ، نانوایی ها ، داروخانه ها و... » مابقی صنوف تعطیل شده اند . باز خدا اموات برخی از مالکان مغازه ها را رحمت کند که از دریافت اجاره ی ماهانه صرف نظر کردند هر چند چنین موردی را تا جایی که اطلاع دارم در شهرستان شوش نداشته ایم .

به هر جهت این را  به رشته ی تحریر درآوردم تا هم تولیدکنندگان برنامه های «مسابقه ی ایران و دستپخت» و هم مدیر شبکه ی اول سیما و در نهایت مدیر کل صدا و سیما از پخش این برنامه ها ، هر چند که همراه با طنز می باشند برای این که باعث اعتراض هنرمندان سراسر کشور شود ؛  صرف نظر می کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.