معرفی امید حامدی فر جوان آینده دار شوشی تیم صنعت نفت آبادان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 124
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 400
:: بازدید ماه : 8089
:: بازدید سال : 20778
:: بازدید کلی : 297916
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 28 اسفند 1398

داریوش پارسا ـ خبرنگار شوش نیوز

در حالی که سفیران سلامت به عنوان مدافعان سلامت جامعه در حال مبارزه با کرونا ویروس هستند به سراغ  ورزشکاری جویای نام رفتیم تا هم ایشان را معرفی کرده و هم صحبتی با ایشان در مورد کرونا داشته باشیم

ضمن اعلام بیوگرافی خود به عنوان مقدمه اگر حرفی دارید مطرح نمایید ؟

 به نام خدا ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما و تمام مردم خوب خوزستان و ایران ،،،.خیلی خوشحالم که این فصل در خدمت تیم با سابقه و ریشه دار، مردمی صنعت نفت آبادان هستم که واقعا جو آبادان قابل مقایسه با جاهای دیگه نیست تو آبادان تنها دلخوشی مردم تیم صنعته که جا دارد برای این مردم خون گرم و عاشق فوتبال ارزوی بهترینا رو داشته باشم . امید حامدی فر هستم ۱۹ ساله از شهرستان شوش ـ کوی ابوذر غفاری و در پست هافبک دفاعی توپ می زنم  و چهار سال است که به صورت حرفه ای فعالیت دارم .

فوتبال خود را  از کجا و با چه تیمی و زیر نظر کدام مربی آغاز کردی و در مجموع در چه تیم ها و با چه مربیانی سابقه ی فعالیت داشته و دارید ؟

من از رده ی سنی نونهالان با تیم نیشکر هفت تپه  فوتبال خود را آغاز کرده و پس از آن در تیم های « استیل آذین ، فولاد دزفول و فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان» به ترتیب «غلامعلی حامدی فر«پدرم» ، که در واقع مشوق اصلی من بوده و هست فعالیت خود را شروع کردم »و پس از آن « کرمیان ، میلاد ایمانی ، رضا تابش، سعید زبیدی ، حبیب خدریان و بهمن فریس و استکوچیچ و بهنام سراج» مربیانی بوده اند که تجارب و علم و دانش بازی را به من آموخته اند .

جه عناوینی تاکنون کسب کرده ای ؟

از نظر فردی جز چهار بازیکن برتر جوانان باشگاه های استان خوزستان معرفی شده ام و از نظر تیمی « قهرمانی در سوپرلیگ نوجوانان باشگاه های خوزستان ، قهرمانی در رده ی جوانان باشگاه های خوزستان،کسب مقام سومی در لیگ منطقه ای کشورو  و بالاخره مهم ترین آنها ، نایب قهرمانی در لیگ برتر جوانان کشور» به همراه تیم فولاد خوزستان را در پرونده ی خود ثبت کرده ام .

الگوی شما چه کسی است ؟

از نظر منش ، اخلاق و رفتار که الگوی همه ی ورزشکاران حضرت امام علی(ع) امام اول شیعیان جهان و از نظر فنی از بچگی به کریستیانو رونالدو علاقه داشته و دارم .

چه پیامی به هم سن و سال های خود داری ؟

من در آن حدی نیستم که پیامی به هم سن و سال های خود بدم چون هنوز خودم نیاز به رهنمودهای بزرگان دارم و اما چون تکلیفی به گردن من انداختید باید بگویم جوانان می بایست برای پیشرفت در هر زمینه ای ابتدا به خداوند یکتا پناه ببرند و بعد خودشناسی را در خود تقویت کنند که بهترین راه پیشرفت در همین خداشناسی و خودشناسی است و در نهایت از شکست ها نهراسند و آنها را به عنوان تجربه  همراه خود داشته باشند و از پیروزی ها اصلا مغرور نگردند که اگر چنین باشد از عرش به فرش سقوط می کنند .

آیا مسئولین ورزش از شما حمایتی داشته اند ؟

متاسفانه از مسئولان ورزش شوش هیچ گونه حمایتی ندیدم و شاید بیشتر آنها اصلا نداند ما جوانان شوشی به چه مهم یا مقامی دست یافته ایم و این اصلا خوب نیست.

چه قشری می تواند در معرفی شما به صورت گسترده و وسیع تأثیرگذار باشد ؟

بی شک قشر خبرنگاران که خود گمنام ترین قشر جامعه هستند ، تأثیرگذارترین قشر برای معرفی جوانان در هر بعدی بوده ، هستند و خواهند بود و من به جرأت می توانم بگویم به جز عناوین تیمی و یا گاها اشاره به اسمی که در جراید از ما بوده ؛ اولین مصاحبه ام  در پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز منتشر می شود که هم شما «داریوش پارسا» که این مصاحبه را تدارک می بینید از جنس فوتبال هستید و هم مدیر مسئولش «عباس کرم الهی»که تا جایی اطلاع دارم یکی از مربیان پدرم در فوتبال شوش بوده است و من این را به عنوان یک افتخار برای خود می دانم که  معرفی این حقیر توسط این دو بزرگ مرد فوتبال شوش در نشریات آغاز می شود .

از شرایط خودت در تیم برای مخاطبین شوش نیوز بگویید ؟

شرایط خودم در این  تیم خدا رو شکر خیلی خوبه وبا امدن کادر فنی جدید و با توصیه هایی که به ما بازیکنای جوون میشه روز به روز احساس پیشرفت میکنم تمام بازیکنان چه جوان چه با تجربه همه انگیزه های زیادی دارن برای بازی کردن، با توجه به تعطیلی لیگ سعی میکنم بدنم را با تمرینات و رژیم غذایی مناسب آماده نگه دارم،،واقعا تیم ما در این فصل فراز و نشیب های زیادی داشت ولی با همدلی تمام «بازیکنان ، کادر فنی و مسئولین محترم باشگاه »توانستیم نتایج خیلی خوبی به مراتب نسبت فصل های گذشته به دست بیاریم واگر بعضی بازیها رو که واقعا هم حقمون باخت نبود امتیاز کسب می کردیم می توا نستیم جز 3 تیم اول جدول باشیم.

از کرونا ویروس چه می دانید ؟

واقعا این چند روز کشور عزیزم ایران درگیر ویروس کرونا شده  و به نوبه ی خودم جا دارد از تمامی کسانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند تقدیرو تشکر نمایم  و از مردم عزیز شهرم شوش دانیال خواهش کنم ضمن رعایت موارد بهداشتی از تردد در جاهای شلوغ که باعث گسترش این ویروس می شود  پرهیز کنند و برای یه مدتی در خانه هایشان بمانند که مسئولان زحمتکش بتوانند اون رو ریشه کن نمایند

حرف آخر شما چیست ؟

شوش استعدادهای زیادی دارد ، اما بدون پشتکار و بدون حمایت ، نه به جایی می رسند و نه کارایی دارند ؛ پس از مسئولین و خیرین انتظار دارم استعدادهای شوش را دریابند ؛ با آرزوی موفقیت برای همه ی جوانان شوشی در عرصه های « ورزشی ، فرهنگی ، هنری ، علمی و...... »

به نام خدا ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما و تمام مردم خوب خوزستان و ایران ،،،.خیلی خوشحالم که این فصل در خدمت تیم با سابقه و ریشه دار،مردمی صنعت نفت آبادان هستم که واقعا جو آبادان قابل مقایسه با جاهای دیگه نیست تو آبادان تنها دلخوشی مردم تیم صنعته که جا دارد برای این مردم خون گرم و عاشق فوتبال ارزوی بهترینا رو کنم.



:: بازدید از این مطلب : 1709
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.