تاریخ اجرای عمومی گروه های نمایش قهقهه وترنج مشخص شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 88
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 88
:: بازدید ماه : 8121
:: بازدید سال : 20810
:: بازدید کلی : 297948
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 14 بهمن 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سرانجام پس از برگزاری یک جلسه ی چهار ساعته با تلاش اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی تاریخ اجرای عمومی  گروه های نمایشی « قهقهه و ترنج » با جضور جمعی از پیشکسوتان تئاتر و سرپرستان هر دو گروه مشخص شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ از ساعت 20 الی 24 یکشنبه 13 بهمن ماه 1398 با حضور «رضا ذاکری سرپرست و محمد دیناروند کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، ناجی عباسی نیا نماینده ی انجمن هنرهای نمایشی ، فرزاد پارسا نژاد نماینده ی شورای ارزشیبابی و نظارت بر نمایش ، عباس کرم الهی سرپرست گروه تئاتر اندیشه به عنوان پیشکسوت ، مهدی شوهانی سرپرست و مصطفی کرمی کارگردان نمایش قهقهه و محمدجواد خصافی زاده مدیر اجرایی گروه تئاتر ترنج »جلسه ای در دفتر کارشناس هنری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

رضا ذاکری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر و قدردانی از حاضرین در جلسه که در این وقت در جلسه حضور به هم رسانده اند ؛ به هدف برگزاری این جلسه اشاره کرد و گفت : وقتی که در برگزاری سه جلسه ی متوالی گروه های متقاضی اجرای نمایش طنز به توافق نرسیدند ، تصمیم گرفته شد این جلسه برای مشخص شدن نتیجه ی نهایی برگزار شود .

وی افزود : با توجه به این که گروه نمایش قهقهه از قبل زمان اجرای نمایش خود را دهه ی مبارک فجر اعلام کرده و گروه نمایش نیمرخ زمان اجرای خود را از 9 الی 20 اسفند در نظر گرفته بود ، اما چون مراسم چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی یوم الله 22 بهمن همزمان با راهپیمایی برگزار می شود لذا گروه نمایش قهقهه در این تاریخ قادر به اجرای عمومی نیست ، لذا ممکن است در تصمیم گیری جدید هر دو گروه امکان اجرای ده شب را نداشته باشند ؛ لذا از سرپرستان گروه ها این انتظار را داریم به احترام شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با تصمیمی که اداره می گیرد موافقت خود را اعلام کنند .

سرانجام پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات زیر اتخاذ گردید :

1 ) گروه نمایش قهقه از روز شنبه 3 اسفندماه1398 لغایت دوشنبه 12 اسفند 1398 به  مدت نه/9 شب در سالن شهید عباس یلالی واقع در تالار نیایش اجرای عمومی داشته باشد .

2 ) گروه نمایش ترنج از روز سه شنبه 13 اسفند ماه 1398 لغاایت پنجشنبه 22 اسفندماه1398 به مدت ده/10 اجرای عمومی در همان سالن داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 899
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.