استقلال شوش با دو گل لوله ی یزد را بدرقه نمود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 45
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 45
:: بازدید ماه : 8078
:: بازدید سال : 20767
:: بازدید کلی : 297905
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 1 بهمن 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

از سری مسابقات فوتبال دسته ی سوم کشور استقلال شهرستان شوش در هفته ی چهارم به داوری بهروز محمدی مطلق و کمک های محمود حاج پور و سیروس افروزه پور به همره پوریا افشاریان به عنوان داور چهارم هر چهار نفر از یاسوج و سید افضل حسینی از گچساران به عنوان نماینده ی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی در چمن شماره یک ورزشگاه تختی شوش لوله ی یزد را با 2 گل بدرقه نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛ آبی پوشان استقلال شهرستان شوش ساعت 14 در یک بازی خانگی و در حضور بیش از 200 نفر تماشاگر و هوای آفتابی در حالی به مصاف مهمان خود لوله سازی یزد رفت که در سه بازی گذشته ی خود به خاطر عدم حضور حریف در هفته ی دوم یک برد 0 بر 3 را به دست آوده بود و با همین سه امتیاز در قعر جدول قرار داشت و در نتیجه شاگردان هادی حسن زاده نیاز مبرم به این برد خانگی داشتند .

لذا از همان دقایق اول بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و به جز سه ضربه ای که تیم لوله ی یزد از بالای تیردروازه و از کنارین به خارج از زمین  فرستاد ، دیگر فرصت قابل توجهی نداشت ، بر خلاف استقلال که در نیمه ی اول چند فرصت گل را از دست داد و نشان داد که در این نیمه از نداشتند یک تمام کننده رنج می برد .

اما در نیمه ی دوم که به نیمه ی مربیان معروف است ، هادی حسن زاده مربی جوان تیم استقلال در رختکن نقاط ضعف و قوت تیم حریف را به خوبی برای شاگردانش توضیح داد که نتیجه ی این  کار در دقیقه 58 با گلی که یعقوب حیدری آل کثیر بازیکن شناره(14) وارد دروازه ی لوله ی یزد کرد شهد شیرین برد را برای دومین بازی خانگی پر رنگ کرد .

این بازی تا دقیقه ی 90 هر چند گلی را نداشت اما همچنان برتری با تیم استقلال را به دنبال  داشت و هر چه عقربه های ساعت به ثانیه های آخر می رسید بازیکنان استقلال تلاش بیشتری از خود نشان دادند تا سرانجام در دقیقه ی 90خالد چنانی بازیکن شماره ی (5) دومین گل را به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید .

اسامی تیم استقلال شوش :

مجید زهیری ـ اسد چنانی (از دقیقه ی 46عباس جباری) ـ مصطفی معتمدفر ـ فرجاد خنیفر ـ  فرشاد بهداروند ـ رضا لطیفی نسب(از دقیقه ی55 رضا کرد نژاد)  ـ مرتضی علیدوستی ـ علی منصوری ـ خالد چنانی ـ یعقوب حیدری آل کثیر و مهدی گلچین(از دقیقه 46 ولید محوحی) .   

معرفی کادر فنی :

امیر بهروی (سرپرست) ـ هادی حسن زاده (مربی) ـ امین ممبینی(کمک مربی) ـ نعیم گاطع(مربی دروازه بان ها) و عباس سگوند ( تدارکات)

گل ها :

یعقوب حیدری آل کثیر(دقیقه ی 58) و خالد چنانی (دقیقه ی 90)

اخطارها :

مصطفی معتمدفر(دقیقه ی 41 ) ـ رضا لطیفی نسب (دقیقه ی 55) و ولید محوحی(دقیقه ی 89 )

اسامی تیم لوله ی یزد :

آرمان فرهمندیان ـ امید فردین فر ـ محمد احمدلو ـ علی غلامی ـ روح اله سلطانی ـ مهدی طائمی ـ حمیدرضا رعیتی ـ حامد بیک راد مهامانه(از دقیقه ی 5 فرشید تقی زاده و از دقیقه ی 88علیرضا ابوالحسنی) )  ـ مهدی دهقان بنادکی ـ میلاد محسن زاده مروست (از دقیقه ی 65 سید حسین امرامیان )  و مهدی علیمرادی

معرفی کادر فنی :

حمیدرضا دهقان(سرپرست) ـ محمود امیری(سرمربی) ـ سعید صادقیان(مربی) ـ حسین شاکری (کمک مربی) ـ علی پور ابراهیم(پزشکیار) . حمیدرضا فراشاه(تدارکات) .

اخطارها :

محمد احمدلو  و علی غلامی (دقیقه ی 62)



:: بازدید از این مطلب : 1386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.