مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان شوش برگزارشد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 49
:: بازدید ماه : 8082
:: بازدید سال : 20771
:: بازدید کلی : 297909
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 18 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت  مدیریت اداره ی آموزش و پرورش شهرستان شوش ، مسابقات «قرآن ، عترت و نماز» مقطع ابتدایی «یادواره ی سردار شهید سپهبد  حاج قاسم سلیمانی» در آموزشگاه دو شیفته ی پسرانه ی شهید باهنر و دخترانه ی تهنیت برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ، ساعت 8 صبح چهارشنبه 18 تیرماه1398 پسران و ساعت 13دختران  مقطع ابتدایی آموزشگاه های شهرستان شوش در دو حوزه ی « قرآن و نماز» با هم به رقابت پرداختند .

احمد الباجی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره ی آموزش و پرورش ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادن سردار حاج قاسم سلیمانی ، از سیلی موشکی ایران به آمریکا در عملیات «شهید سلیمانی»خبر داد و گفت : ساعت 1:20 بامداد روز چهارشنبه 18 دی ماه و ساعتی پیش از به خاک سپردن پیکر مطهر سپهبد شهید سلیمانی، حملات سنگین موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به  پایگاه «عین‌الاسد در عراق ؛ محل استقرار نیروهای آمریکایی » انجام شد. پایگاه عین الاسد بزرگترین و مجهزترین پایگاه نیروهای آمریکایی است. همچنین «پایگاه التاجی در  اربیل» نیز هدف حمله موشکی ایران قرار گرفت.

وی افزود : سردار حاج قاسم سلیمانی برای برقراری امنیت منطقه و برای حفظ « دین ، اسلام و قرآن» جان با ارزش خود را  داد و شما دانش آموزانی که امروز در کمال آرامش و امنیت در این مکان دور هم جمع شده اید تا  در مسابقات قرآنی شرکت کنید بدانید راهی را  انتخاب کرده اید که سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی از آن دفاع کرده است .

در شیفت عصر که دانش آموزان دختر به رقابت با هم پرداختند ، فتانه رستمی رئیس شورای اسلامی شهر شوش  ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار دلها و سید الشهدای جبهه ی مقاومت ، دانش آموزان مقطع ابتدایی را به عنوان نسل چهارم انقلاب دانست و عنوان نمود : تغییر و تحول نسل ها، یکی از مباحث مهم در حوزه ی جامعه شناسی است و در آموزه های اسلامی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. امام علی (ع) می فرماید: «فرزندانتان را به اخلاق و رفتارهای خودتان منحصر و مقید نسازید؛ چون آنها برای زمانی جز زمان شما آفریده شده اند». انقلاب اسلامی، از ابتدای شکل گیری تا کنون، نسل های متعددی را پشت سر گذاشته، در سال های اخیر، شاهد کاربرد برخی اصطلاحات نظیر «نسل چهارم»، «تفاوت نسل ها»، «شکاف یا انقطاع نسل» در برخی مطبوعات و محافل فرهنگی هستیم. این که نسل چهارم چیست و از چه ویژگی ها و خواسته هایی برخوردار است و آیا مسئله شکاف نسلی در جامعه ما واقعیت دارد و برای جلوگیری از بروز آن چه باید کرد ، فرصت پرداخت  نیست فقط به این نکته اشاره می کنم ، شما نسل چهارمی ها که قرار است در آینده مسئولیت ها را از نسل سوم  بگیرید  ، اگر در همین مسابقات علوم قرآنی استفاده کرد و روزانه ساعاتی از وقت خود را به قرائت قرآن بپردازید بی شک نسل موفقی  خواهید بود و برای جامعه  مثمرثمر می شوید .

نکته ای که قابل توجه است به جز رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی  و عبدالامیر خنیفر مدیر اداره ی آموزش و پرورش و همکارانش که میزبان این مسابقات بودند هیچ مسئولی حضور نداشت .

 

از دیگر برنامه های این دوره از مسابقات  می توان به « آغاز حرکت شأنِ احترام به قرآن است و آوردن آن  از دروازه ی قرآن تا محل تلاوت قرآن با دستان  دانش آموزان سازمان دانش آموزی   ـ تلاوت آیاتی از کلام الله کریم توسط سید علی موسویان ـ اجرای مراسم گارد پرچم و پذیرایی » اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 2228
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.