اجتماع بزرگ فرهنگیان شوش به مناسبت شهادت سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 405
:: بازدید ماه : 8094
:: بازدید سال : 20783
:: بازدید کلی : 297921
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 17 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ عباس کرم الهی ـ الهام جاوران

به همت مدیریت آموزش و پرورش ، سپاه ناحیه ی شوش و کانون بسیج فرهنگیان شهرستان شوش ، اجتماع بزرگ فرهنگیان به مناسبت شهادت سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولین ، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 15:15 روز دوشنبه 16 دیماه1398 با حضور ، امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ی سپاه ناحیه ، فرمانده نیروی انتظامی ، داستان عمومی و انقلاب ، مدیریت اداره ی آموزش و پرورش ،رئیس اداره ی تبلیغات اسلامی ، سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، رئیس تأمین اجتماعی ، جمعی از فرهنگیان و عموم مردم ، آیین سوگواری سردار دلها تحت عنوان «اجتماع بزرگ فرهنگیان» برگزار شد .

آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به حاضرین در مراسم گفت : ایرانیان همه از کوچک تا بزرگ در سوگ از دست دادن سرداری دلیل  ، مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی  نشسته اند و در حالی که به همدیگر تسلیت می گویند  خود را قاسم سلیمانی می دانند ؛ از یک طرف نگران و مصیبت زده هستند و از طرفی دیگر  در چشمهایشان  گرفتن انتقام  به وضوح مشاهده می شود .

وی افزود : این روز‌ها همه جا صحبت از «انتقام سخت» در میان است ، انتقام حق مسلمی است که باید گرفته شود ؛ از همان دقایق اول که موج اظهار نظر شخصیت‌ها و حتی بیانیه‌های رسمی صادر شده دستگاه‌های نظامی درباره ی شهادت سپهد سلیمانی آغاز شد، بیانیه رهبر معظم انقلاب با لحن و ادبیاتی صریح‌تر صادر شد. لحن بیانیه ی ایشان درباره شهادت حاج قاسم سلیمانی درون مایه خاص و گاه متفاوتی دارد. چیزی که در این سالیان دیده ایم همیشه مقام معظم رهبری حمله  را بستگی به  مکان  و زمان دانسته و با برنامه ریزی اقدامات لازم به عمل آمده است ، باید دید پهبادی که این فاجعه را به وجود آورده است  از کدام پایگاه پرواز کرده است .

امام جمعه ی شهرستان شوش در تکمیل سخنان خود اظهار نمود : به لطف خداوند یک انتقام شخت از آمریکا  گرفته خواهد شد به طوری که از کرده ی خود پشیمان شود .

وی برای شناخت هر چه بهتر سردار سلیمانی گفت : در مورد سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باید  آینده را ببینیم ؛درست است که تشییع جنازه ی خوب و باشکوهی از سردار به وجود آمد اما این کافی نیست  بلکه باید  آینده ی قاسم سلیمانی  ها پرورش دهیم ؛ جامعه ی ما باید  ضخصیت هایی همانند  سردار سلیمانی داشته باشد ؛ راه سلیمانی بسته نیست ؛ اما زنها عقیم هستند از این که بتوانند  نظیر مالک اشتر زمان  به دنیا بیاورند .

آیت الله امام سپس به دو فاکتور بسیار مهم سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت :  « حلال خواری  و تربیت شده در مکتب حضرت امام خمینی(ره) » نکته ی بسیار مهم هستند در حالی که حاج قاسم سلیمانی خود یک تربیت کننده بود از مکتب امام خمینی تربیت می یافت .

 

از دیگر برنامه های این  اجتماع بزرگ می توان به « خوانش شعر عماد غراوی به زبان عربی ، خوانش شعر رحمن ایزدی به زبان فارسی ، دکلمه خوانی کیانا کرد دخترنوجوان ـ ذکر مصیبت حاج ناصر پیوست ، نوحه سرایی کاظم شوهان  ، قرائت قرآن سید علی موسویان و توذیع خرما و چای» اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1941
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.