حواشي پخش برنامه تلويزيوني جشن انقلاب در شوش
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 24 بهمن 1392

حواشي پخش برنامه جشن بزرگ انقلاب  شهرستان شوش در سيماي خوزستان

شوش ـ خبرنگار افق شوش ـ افسانه فرخ وند

روز شنبه 19 بهمن 1392 نامه اي به كليه ي ادارات شهرستان شوش ارسال گرديد تا فرداي آن روز يعني يكشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 15 (3 بعدازظهر) در جشن باشكوه انقلاب كه قرار است توسط سيماي مركز استان ضيط شده و در اولين فرصت به روي آنتن رود ، لذا پرسنل ادارات يك ساعت از وقت اداري خود را سوختند و با خانواده به تالار نيايش راهي شدند .

زحمات اصلي اين همايش به عهده ي اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش بود چون علاوه بر در اختيار گذاشتن تالار نيايش براي اجراي اين برنامه ، خبرنگاران براي پوشش خبري ـ شاعران براي خوانش سرودهاي انقلابي ـ خوانندگان براي اجراي سرود و بازيگران هنرهاي نمايشي به منظور اجراي نمايش طنز همگي زير مجموعه ي اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي بودند كه هيچ نامي از اين اداره بر روي بنر نيامده بود .

صدا و سيما چون اعلام كرده بود ساعت 15 برنامه آغاز مي گردد پرسنل اداران ـ خبرنگاران ـ هنرمندان و اقشار مختلف مردم 15 دقيقه قبل از شروع برنامه به تالار آماده بودند اما كارگردان تلويزيوني برنامه ساعت 16:30 دقيقه اجازه ي آغاز برنامه را داد و يك ساعت و نيم مردم را در سالن بلاتكليف گذاشته بود و از طرفي هر پنج دقيقه محل استقرار مدعوين را تغيير مي دادند ـ يك بار همه را به سمت چپ و يك بار به سمت راست كشاندند .

نيم ساعت اول برنامه به خاطر نيامدن مجري برنامه ي تلويزيوني بود كه بدون هماهنگي رفتن به شادگان را ترجيح داده بود و در نتيجه بدون هماهنگي قبلي يكي از خبرنگاران بومي را براي مجري در نظر گرفتند كه علاوه بر اين كه لهجه  اش بيداد مي كرد ؛ آنقدر گاف داد كه خودش جلوي تماشاگران اعتراف نمود كه من كارم مجري گري نيست و يك خبرنگارم كه چون كسي نمود تقبل اين مسئوليت را بر عهده گرفتم .

نيم ساعت از وقت تلف شده را هم به جا به جايي مردم سپري كردند و نيم ساعت آخر بهانه ي نيامدن مسئولين ويژه را عنوان نمودند .

از همه مهمتر اينكه از كل برنامه ي ضبط شده كه 3 ساعت به طول كشيد فقط 20 دقيقه را به روي آنتن بردند .خوانش شعر پيامبر باران توسط محمود صفارزاده ـ اجراي سرودهاي پر محتواي مصطفي كرمي و مصطفي عمله ـ اجراي سرود سرزمين دوستي از دبيرستان دخترانه دانش وران شوش و اجراي نمايش طنز به طور كلي حذف گرديد و فقط به پخش سخنراني هاي سياسي بسنده شد .

اميدوارم كارگردان تلويزيوني برنامه جشن انقلاب در شوش پاسخ اين سئوال را بدهد كه چرا اين همه تإخير در آغاز برنامه و چرا از مجموع 180 دقيقه برنامه فقط 20 دقيقه را بر روي آنتن رفت ؟



:: بازدید از این مطلب : 1034
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.