رئوس برنامه هاي انجمن روزنامه نگاران در دهه فجر اعلام شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3393
:: بازدید ماه : 6352
:: بازدید سال : 19041
:: بازدید کلی : 296179
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 7 بهمن 1392

رئوس برنامه هاي انجمن روزنامه نگاران در دهه فجر اعلام شد

عباس كرم الهي ضمن اشاره به روز شمار دهه ي مبارك فجر در سال 1392 كه توسط شوراي مركزي هماهنگي تبليغات اسلامي اعلام رسمي شده است رئوس برنامه هاي انجمن روزنامه نگاران شوش را اعلام نمود .
به گزارش روابط عمومي انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش ؛  بنا به دستورالعمل كميته ي فرهنگي ستاد دهه ي فجر اين شهرستان مبني بر اعلام برنامه هاي فرهنگي توسط انجمن هاي فرهنگي و هنري ؛ رئيس انجمن روزنامه نگاران شوش برنامه هاي مدنظر را به شرح زير اعلام نمود :
يك ـ برگزاري ميزگرد پرسش و پاسخ بين مردم و مسئولين هر شب در يك مسجد به مديريت انجمن روزنامه نگاران
دو ـ برگزاري همايش بصيرت با عنوان جنگ نرم و ترور فرهنگي جوانان در روز چهارشنبه 16 بهمن كه به عنوان انقلاب اسلامي ـ مردم سالاري ـ پيشرفت متوازن نامگذاري شده است .
سه ـ عطر افشاني و گل افشاني مزار تنها خبرنگار شهيد ، فريدون سگوند و ساير شهداء در كنار آحاد مردم شهيد پرور شوش
در روز پنجَنبه 17 بهمن 92 كه با عنوان : انقلاب اسلامي ـ ايمان ـ جهاد و شهادت نامگذاري شده است .
چهار ـ حضور خبرنگاران رسانه و مطبوعات در نماز سياسي و عبادي جمعه در هفتمين روز از دهه ي مبارك فجر كه با عنوان انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) نامگذاري شده است .
پنج ـ حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در راهپيمايي 22 بهمن ـ روز پيروزي انقلااب اسلامي كه با عنوان استقلال ـ آزادي و جمهوري اسلامي نامگذاري شده است .
عباس كرم الهي در ادامه به داير نمودن نمايشگاه شوش در آئينه ي مطبوعات اشاره كرد و گفت : نمايشگاه شوش در آئينه ي مطبوعات از ابتداي دهه ي مبارك فجر به مدت پانزده روز در لاوي تالار نيايش شوش در كنار نمايشگاه عكس انقلاب اسلامي كه توسط انجمن فيلم و عكس داير مي گردد در معرض ديد عموم قرار مي گيرد .
رئيس انجمن روزنامه نگاران سپس به اعزام اكيپ خبري به فرمانداري به منظور تهيه ي گزارش ـ عكس و خبر از افتتاح پروژه ها اشاره كرد و در اين خصوص اظهار داشت : همانگونه كه بعداز نماز مغرب و عشاء در طول ايام دهه ي مبارك فجر در ده مسجد شهرشوش ميزگرد پرسش و پاسخ بين مردم و مسئولين برگزار مي شود تا مسئولين با نارسائيها و نيازمنديهاي مردم آشنا شوند ؛ رسالت خطير خبرنگاري انعكاس عملكرد دولت را نيز بر ما امري ضروري مي داند ، لذا انجمن روزنامه نگاران روزانه اكيپي متشكل از تصوير بردار ـ عكاس خبرنگار ـ گزارشگر و خبرنگار را به فرمانداري شهرستان شوش مي فرستد تا در كمترين زمان رويدادها و اخبار مربوط به عملكرد ادارات دولتي و خصوصي را به مردم از طريق نشريات متني(مطبوعات ) ـ نشريات الكترونيكي ( سايت هاي خبري و پايگاه هاي اطلاع رساني ) ـ رسانه ي ملي( صدا و سيماي استان خوزستان و شبكه هاي سراسري ) اطلاع رساني نمايد .
تصوير برداران و گزارشگران رسانه ملي ( صدا و سيماي خوزستان) : علي روسي ـ سيد مهدي موسوي و مجتبي ناهي در محل فرمانداري شوش به جمع اكيپ خبرنگاران ملحق خواهند شد .
عباس كرم الهي رئيس انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش در پايان ضمن تقدير و تشكر و سپاس از رسانه ملي ـ مطبوعات ـ نشريات الكترونيكي( خبرگزاري ها و پايگاه هاي اطلاع رساني ) به منظور حسن نيت و قدرداني انتشار كنندگان اخبار و رويدادهاي شهرستان شوش خبر داد : در نظر داريم از امروز خبرگزاري ها ـ پايگاه هاي خبري ـ تحليلي و اطلاع رساني ـ مطبوعات ملي ـ منطقه اي و محلي كه بيشترين عنايت را به پوشش خبري پايتخت تمدن ايران زمين (خصوصاً اخبار ارسالي انجمن روزنامه نگاران ) شوش مي دهند را شناسايي كرده و در روز 17 مرداد سال 1393 كه از خبرنگاران تجليل مي شود از هر بخش به صورت جداگانه تقدير به عمل آيد ، يعني از بهترين خبرگزاري ـ بهترين پايگاه خبري تحليلي و اطلاع رساني ـ بهترين نشريه ي ملي و بهترين نشريه محلي استان خوزستان تقدير به عمل آيد .
عباس كرم الهي در بخش پاياني افزود : تا كنون از بين خبرگزاري ها ( ايرنا ـ ايسنا و فارس نيوز ) از بين پايگاه هاي خبري تحليلي و اطلاع رساني خارج از شهرستان( شوشان ـ خوزنا و خوزنيوز ) ـ از بين پايگاه هاي خبري ـ تحليلي و اطلاع رساني داخل شهرستان شوش ( شوش نيوز«‍‍‍‍‍‍com » ـ مشاور جوان فرمانداري شوش و ايران انا ) ـ از بين نشريات محلي استان خارج از شهرستان ( نورخوزستان ـ فرهنگ جنوب و عصركارون ) و صداي كرخه و گلباگ محراب از نشريات استان خوزستان كه در داخل شهرستان شوش فعاليت دارند بيشترين پوشش خبري شهرستان را بر عهده داشته اند .



:: بازدید از این مطلب : 1038
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.