انجمن روزنامه نگاران با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت دارد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 49
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3392
:: بازدید ماه : 6351
:: بازدید سال : 19040
:: بازدید کلی : 296178
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 22 دی 1392

انجمن روزنامه نگاران با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي فعاليت دارد

انجمن روزنامه نگاران شهرستان شوش با نظارت مستقيم اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شوش فعاليت داشته و دارد و در مواقع اي كه هر پايگاه خبري و تحليلي مي خواهد فعاليت خود را آغاز نمايد علاوه بر اين كه مي بايست پايگاه خود را در سامانه ي ثبت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ثبت نمايد ، ارائه ي مدارك مورد نياز به واحد فرهنگي اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز ضروري مي باشد .

به گزارش افق شوش و به نقل از  روابط عمومي انجمن روزنامه نگاران ، هر پايگاه خبري تحليلي و اطلاع رساني كه در شهرستان شوش فعاليت دارد مي بايست از نامي كاملاً ايراني و با معنا و البته غير تكراري استفاده نمايد .

بنا به اين گزارش و به نقل از رئيس انجمن روزنامه نگاران در حال حاضر دو/2 پايگاه خبري تحليلي با نام تكراري شوش نيوز فعاليت دارند كه طبق قانون مطبوعات و ساماندهي رسانه ها استفاده از نام تكراري غير قانوني محسوب مي شود . در حال حاضر پايگاه خبري تحليلي شوش نيوز به مديريت عباس كرم الهي از پيشكسوتان مطبوعات شوش و استان خوزستان به آدرس www.shoushnews.com چند سالي است كه به صورت مستمر فعاليت داشته و دارد و جديداً به همين نام پايگاه خبري ديگري به آدرش www.shoushnews.net فعاليت خود را آغاز نموده است  و اين در حالي است كه شناسنامه و هويت مدير مسئول و يا سردبير اين پايگاه خبري در صفحه اصلي سايت عنوان نگرديده تا هماهنگي هاي لازم جهت تغيير نام به عمل خواهد آمد .

اميداست كه علاقه مندان به قلم و قصد دارند در زمينه ي رسانه و مطبوعات فعاليت داشته باشند البته آموزش هاي لازم در كلاس هايي كه توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي يا انجمن هاي روزنامه نگاران در سطح شهرستان ها و سراي روزنامه نگاران و خانه ي مطبوعات در سطح مراكز استانها را بياموزند و سپس به طور كامل با قابل مطبوعات و ساماندهي رسانه ها پايگاه هاي غير دولتي آشنا گردند تا در انتخاب نام و همچنين رعايت اصول خبرنويسي و عناصر خبر مخاطبين زيادي به سايت ـ وب سايت و وبلاگ اطلاع رساني خود بيافزايند .



:: بازدید از این مطلب : 1271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.