سرگرد ایمانی گفت : دروغ پراکنی و هجمه های غرب علیه ایران تمام شدنی نیست
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 26
:: باردید دیروز : 116
:: بازدید هفته : 26
:: بازدید ماه : 8107
:: بازدید سال : 20796
:: بازدید کلی : 297934
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 26 تير 1398

ساعت 10 صبح روز سه شنبه 25 تیرماه 1398 فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از ادامه دادن دروغ پراکنی ها و هجمه های دشمنان برای شکستن مقاومت ملت ایران خبرداد .

به گزارش شوش نیوز و به نقل از خبرگزاری بسیج سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی در این گفتگو به ادعاهای اخیر رسانه های انگلیسی و آمریکایی برای ایران هراسی اشاره کرد و خاطر نشان نمود : همانطور که حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» می فرماید : « انکلیسی ها و آمریکایی ها ضد هر چیزی هستند که نشانی از «اسلام» دارد و برایشان نیز فرقی میان شیعه و سنی وجود ندارد، و مسائلی نظیر مذهب و قومیت برای آنها بهانه‌ای برای اختلاف‌اندازی است.لذا انجام کارهای فرهنگی نظیر «یادواره ی شهدا » مسائل مربوط به جوانان ضروری است.»

فرمانده ی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش با توجه به این که در آستانه ی برگزاری اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به سر می بریم گفت : نماز جمعه  عبادتی است  که در آن هم ذکر مسائل سیاسی و اجتماعی مطرح می شود و یکی از اهدافش حل مشکلات عمومی مردم از طریق این تریبون مقدس است.

فرمانده سپاه شوش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دردیدار امروز با ائمه جمعه گفت:  ولی  امر مسلمین جهان بحث تبیین تقوا در فضای مجازی را مطرح نموده اند که این یک مقوله ی بسیار مهمی است که بخشی از آن به ضرورت تبیین تقوا باز می گردد.

وی همچنین از جوانان به عنوان یکی از محورهای اصلی سخنان امروز حضرت آیت الله خامنه ای سخن گفت  و تصریح کرد: بازهم تاکید دارم که جوانان سرمایه های  ایران اسلامی هسنند و باید برای آنها به نحو شایسته ای برنامه ریزی کنیم.

سرگرد ایمانی در ارتباط با ماجرای کشتی نفتکش گریس ۱  گفت: دروغ پراکنی وهجمه های غربی علیه ایران پایانی ندارد ومتهم کردن نیروی دریایی سپاه  در روز های اخیر توسط رسانه های انگلیسی و آمریکایی هم بخشی از  پروژه ی همیشگی ایران هراسی می باشد. ادعای انگلیسی ها و به دنبال آن حمایت آمریکایی از این ادعای عدم امنیت نفتکش های انگلیسی در عبور از تنگه هرمز  فرار رو به جلوی و شانتاژ خبری این دولت‌ها برای سرپوش گذاشتن بر راهزنی دریایی انگلیس می‌باشد و این اقدام همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند بی پاسخ نخواهد ماند. سپاه نیروی برخواسته از مردم و مطیع امر رهبری در راستای تحقق این امر لحظه‌ای پا پس نخواهد کشید.



:: برچسب‌ها: "بصیرت افزایی " نماز جمعه"سپاه"سرگرد ایمانی" ,
:: بازدید از این مطلب : 1314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.