اولین جلسه کارگروه بررسی انتخابات جمنای شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3368
:: بازدید ماه : 6327
:: بازدید سال : 19016
:: بازدید کلی : 296154
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 25 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

سه شنبه 23بهمن ماه 1397 ساعت 21 اولین جلسه ی رسمی کارگروه بررسی انتخابات جبهه ی مردمی انقلاب اسلامی شهرستان شوش در منزل یکی از اعضای این کارگروه برگزار شد .

 عبدالزهرا برهانی رئیس جمنای شهرستان شوش ضمن قدردانی از رئیس و اعضای کارگروه  بررسی انتخابات مجلس به وضعیت آماری حوزه ی انتخابیه ی شهرستان شوش از نظر تعداد صندوق اخذ رأی اشاره کرد و گفت : در شهرستان شوش حدود 133 حوزه ی انتخاباتی وجود دارد که 56 حوزه ی شهری و77 حوزه ی روستایی و در از این تعداد  77 حوزه ی ثابت و 56 حوزه سیار می باشند .

وی در ادامه پیرامون فرم خود اظهاری  که می بایست  کاندیداهای مورد نظر جمنا پر شود توضیحاتی را مطرح نمود و در این خصوص یادآور شد : این فرم ها را ما باید بین آن کاندیداهایی که در جلسات نظر سنجی از بین 37 نفر داوطلبین احتمالی از فیلترهای مختلف عبور دادیم توزیع کنیم ، در این فرم 4 نفر از اشخاص حقیقی که داوطلب را به طور کامل می شناسند می بایست نام ببرد و بگوید چند سال با آنها آشنایی دارد و حتی در این راستا اگر نیاز باشد ما تک به تک این چهار نفر را می بینیم و از آنان اطلاعاتی را در مورد داوطلب جمع آوری می کنیم  ؛ «سوابق شغلی داوطلبین ؛ مقاطع مختلف تحصیلی از زمان دیپلم تا آخرین مدرکی که اخذ نموده ، سوابق ایثارگری و فعالیت های آنها با بسیج ، ارگان های انقلابی ، دستگاه های فرهنگی و... » دیگر اطلاعاتی است که ما در این فرم از داوطلبین به دست خواهیم آورد .

برهانی در تکمیل سخنان خود اشاره کرد : در مورد حوادث انتخابات در سال 1388 که حضرت آقا بر روی آن حساسیت هایی دارد ، عملکرد مجلس ششم و نمایندگان آن دوره ، نکاتی هستند که برای جمهوری اسلامی سرنوشت ساز بودند به عبارتی باید گفت که ما نفوذ را دیدیم ؛ موضوع لوایح اخیر را از جمله سند 2030 را داوطلبین از منظر خود چگونه ارزیابی می کنند. لذا با توجه به نظر حضرت امام مبنی بر اینکه مجلس عصاره فضایل ملت است . فردی که می خواهد کاندید شود برای رفع مشکلات کلان کشور ، استان و شهرستان چه طرح و برنامه هایی دارد و به چه میزان به کار تشکیلاتی و تقویت ساختار تشکیلات اعتقاد دارد .ودغدغه مردم را داشته باشد ومنافع نظام را پیگیری کنددغدغه های فردی و منافع حزبی و شخصی و قومی و قبیله ای را برمنافع ملی ترجیح ندهند.

رئیس جمنای شهرستان شوش در پایان سخنان خود از برگزاری جلسه ای مشترک بین روئسای کمیته های « سیاسی ، فضای مجازی ، اجتماعی و کارگروه بررسی انتخابات» خبر داد و گفت : هفته ی آینده نشستی داشته باشند تا معیارها و شاخص های یک نماینده ی تراز انقلاب مورد بررسی قرار دهیم وخروجی این جلسه در فضای مجازی منتشر می شود .

شایان ذکر است رئیس و اعضای کارگروه بررسی انتخابات در این جلسه نکته نظرات خود را مطرح و در خصوص موارد مطرح شده به بحث و بررسی و تبادل نظر پرداختند .



:: بازدید از این مطلب : 1001
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.