بزرگترین جشن باشکوه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3350
:: بازدید ماه : 6309
:: بازدید سال : 18998
:: بازدید کلی : 296136
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 22 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 21 یکشنبه 21 بهمن ماه 1397 همزمان با ندای « الله اکبر ، الله اکبر» در سراسر کشور ، به همت سپاه ناحیه ی شوش ، شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش ، جشن بزرگ و با شکوه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالن ورزشی شهید بهشتی برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ سروان پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده سپاه ناحیه ی شهرستان شوش، در آیین جشن بزرگ چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توطئه ها و ترفندهای دشمنان به سرکردگی امپریالسیم جهانی گفت : با توجه به شرایط داخلی و منطقه‌ای که در آن قرار داریم و با نظر به این که چهلمین سال انقلاب اسلامی دشمنان در مسیر ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادسازی و ناامیدسازی مردم تلاش می‌کنند. بدانید که چون دشمن در واقع همان شیطان است می خواهد شما مردم ولایتمدار را از انقلاب اسلامی بترساند در حالی که شما  در این چهل سال  تمام فتنه های دشمنان داخلی و خارجی را بر ملا کردید و چهل سال است ما به آرمان های انقلاب اسلامی وفاداریم و مظهر این تجلی  را فردا در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر نشان خواهیم داد .

وی افزود: تلاش دشمن بر ناامید کردن مردم نسبت به آینده ی انقلاب است. دشمن برای نیل به این هدف شوم دو کار اساسی را پیش گرفته است«یکی سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای ارزشمند انقلاب در طی این چهل سال و دیگری بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای خود برای سیاه‌نمایی، لجن‌پراکنی و دروغ‌پراکنی و برجسته کردن مشکلات کشور» وضعیتی که امروز در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی می‌بینیم، همین تیره و تار نشان دادن شرایط کشور و سرپوش گذاشتن بر دستاوردهای انقلاب است. در چنین فضایی یکی از مهم‌ترین کارهای ما ناکام گذاشتن دشمن در رسیدن به مقصودش است.

سروان ایمانی در پایان یادآور شد :  ما مردم ولایتمدار به عنوان یاوران انقلاب   برای پیروزی این انقلاب تناور و پایدار  این همه شهید داده ایم لذا ما همیشه حافظ انقلاب هستیم تا دشمن همچون گذشته مأیوس شود .

دکترعدنان غزی فرماندار شهرستان شوش ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه ی مبارک فجر و وارد شدن به چهل و یکمین سال این انقلاب  تناور و پایدار یادآور شد : خداوند را شاکرم که این وقت را در اختیار ما گذاشت تا در دقایق اولیه ی دهه ی پنجم انقلاب اسلامی در خدمت شما مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شوش باشیم و از این فرصت استفاده کرده و سلام و درود می فرستم به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی صحت داشته باشم برای مقام معظم رهبری و تشکری هم داشته باشم از سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ، شهرداری و شورای اسلامی که بانیان برگزاری این جشن بزرگ و باشکوه هستند .

وی افزود : برای زحماتی که کشیده شد ، برای خون هایی که برای آبیاری انقلاب ریخته شد و یا در جنگ تحمیلی تقدیم اسلام و انقلاب شد ؛ برای عزیزانی اعضای خود را در دوران مبارزات انقلاب و یا در هشت سال دفاع مقدس از دست دادند  ، عزیزانی که چند سال در اسارت دشمن بعثی بودند و متحمل انواع شکنجه های جسمی و روحی شدند و یا توسط ساواک و رژیم ستم شاهی در زندان ها این شکنجه ها را تحمل کردند و چون امروز دور هم هستیم و جشن چهل سالگی انقلاب را می گیریم خداوند را شاکرم . این یک نعمت بسیار بزرگی است که خداوند به ما هدیه داده است و از خداوند متعال می خواهیم که این انقلاب را تا زمانی که به دست امام زمان(عج) صاحب اصلی اش پایدار  حفظ نماید و ما بتوانیم این پرچم را نسل به نسل تقدیم نماییم ؛ هر چند برای ظهور آقا امام زمان همیشه دعا می کنیم که روزی فرا رسید که همین نسل فعلی پرچم را به آقا تحویل دهیم .

فرماندار شهرستان شوش در پایان اظهار نمود : اگر ما امروز سرزمین الشرق الاوسط و خاورمیانه در بحران های عدیده ای مواجه است ؛ چه آنهایی که در اطراف ما مشکل دارند اما ما بحمدالله امشب در کمال آرامش ، صحت و سلامتی چهلمین سالروز انقلاب را جشن می گیریم اینها به خاطر رهبری حکیمانه ی امام راحل و امتداد آن توسط مقام معظم رهبری که بیش از سه دهه است که این کشتی را به ساحل امن و نجات رسانده است و همچنین خون شهدای عزیز ما « چه قبل از انقلاب ، چه در دوران انقلاب ، چه در دوران جنگ تحمیلی وچه در دفاع از حرم  » تقدیم این آب و خاک شد و ما مرهون این عزیزان هستیم .امیدوارم خداوند توانی به ما دهد که ادامه دهنده ی راه شهدا باشیم و از این انقلاب اسلامی محافظت نماییم .

دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی به نوبه ی خود فرا رسیدن جشن چهلمین سالروز انقلاب اسلامی را تبریک گفت و در ادامه خاطر نشان نمود : هر چه ما داریم از مجاهدت ها و رهنمودهای امام راحل ، ایثاری گریهای شهدای گرانقدر ، جانبازان این اسوه های صبر و استقامت در آغاز چهار دهه ی پیش بوده است ؛ امروز اگر این همه پیشرفت در زمینه های مختلف « علمی ، دفاعی ، نانو ، هسته ای ، دارویی و... » داریم و اگر حرفی از کشور سربلند ایران در جهان زده می شود به خاطر نیت خالصانه ی امام خمینی(ره) بود .

وی افزود : در امتداد راه امام خمینی(ره) ؛ رهبر معظم انقلاب ؛ انقلابی ماندن را توصیه می کنند ؛ انقلابی بودن ممکن است سخت باشد ولی سخت تر از آن انقلابی ماندن است و اگر می خواهیم انقلابی بمانیم باید با بصیرت باشیم ، موقعیت شناس باشیم ؛ آنچه که برای مردم درد باشد ، درد خود بدانیم ، اگر امروز گرانی و مشکلاتی نظیر بیکاری در جامعه وجود  داشته باشد ، ما که مدعی پیروی از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری هستیم باید راه حل های برون رفت از مشکلات اقتصادی را پیدا نماییم ؛ اگر جنس و کالایی گران باشد بتوانم اعتراض خود را به صورت قانونی داشته باشیم و اگر کالایی گران شود سعی نکنیم بیش از حد مایحتاج خریداری نموده و در خانه انبار کنیم ؛ اگر نظم و انضباط جامعه را اشخاصی بر هم می زنند بتوانیم با آنها برخورد نماییم ، این نشانه های انقلابی ماندن است . در نتیجه انقلاب کردن سخت است ولی همانطور که گفتم انقلابی ماندن بسیار سخت تر است .

نوری  در ادامه خاطر نشان نمود : ما اگر می بینیم با این همه مشکلات  بعد از سپری شدن چهل سال هنوز انقلاب اسلامی پا بر جاست و روز به روز در جهان بر درخشندگی این انقلاب افزوده می شود به خاطر این است که سختی ها را تحمل کردیم ؛ ولی ما مسئولین دستگاه های اجرایی اگر خود را برتر از مردم بدانیم ، در در زندگی خود اشرافی گری داشته باشیم ، این برای مردم قابل تحمل نیست ، امشب  شب جشن انقلاب است لذا ما قصد نداریم در صحبت های خود چیزی را بگوییم که روحیه ی  عزیزی را مکدر نماید ولی در جاهایی که موضوع « رهبری ، ولایت ، انقلاب و نظام » مطرح باشد اشخاصی هم که می خواهند ناراحت شوند بگذارید ناراحت شوند ، مردم ما از مسئولین انتظار دارند ، همانطور که مقام معظم رهبری زندگی خود را جدا از مردم نمی داند ؛ مسئولین هم باید زندگی خود را هم رنگ مردم تغییر دهند « ماشین ، مسکن ، خوراک و پوشاک و البسه و.... » مسئولین باید همانند مردم باشد و اگر فقیری در « کشور ـ استان ـ شهرستان ـ شهر و یا خیابان و کوچه ای  وجود داشته باشد » باید به فکر آن محروم باشند ؛ این زندگی امیر المؤمنین(ع) است و آن سبک زندگی اسلامی که بارها مقام معظم رهبری از آن سخن با ما مردم و مسئولین  گفته است .

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای مقام معظم رهبری ؛ آحاد مردم ولایتمدار را به حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت نمود .

 

از دیگر برنامه های این جشن با شکوه می توان به « مجری گری قوی و توانمند محمد سپهوند و رحیم حاجیوند ـ استند آپ کمدی مکریم ـ شعبده بازی و تردستی احمد خنیفر ـ نورافشانی گردان امنینی حوزه ی سرلشکر شهید حسن درویشی ـ بردن کیک چهل متری منقوش به پرچم سه رنگ و غرورآفرینی جمهوری اسلامی و توزیع آن بین مردم توسط مسئولین و... » اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1302
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.