همایش الگو برداری ورزشکاران از پهلوانان مهدوی در سالن ورزشی صالحین برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 115
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 3459
:: بازدید ماه : 6418
:: بازدید سال : 19107
:: بازدید کلی : 296245
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 18 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 20:30 چهارشنبه 17 بهمن ماه 1397 در ششمین روز از دهه ی مبارک فجر ؛ به همت کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در همایش الگو برداری ورزشکاران از پهلوانان مهدوی از خانواده ی دو کشتی گیر شهید و بیش از 50 نفر از جانبازان بالای 50 درصد در سالن ورزشی صالحین شهرستان شوش تجلیل به عمل آمد .

به گزارش شوش نیوز ؛ حجت الاسلام عباس دانیالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ابتدا سالروز شهادت سیده  نساالعالمین حضرت فاطمه ی زهرا را تسلیت و  فرا رسیدن چهلمین  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی  را تبریک و تهنیت عرض نمود و گفت : خداوند را شاکرم که در کنار  قهرمانان  میادین نبرد هشت سال دفاع مقدس و قهرمان بسیجی جوان و نوجوان میادین  ورزشی هستم .

وی در ادامه به روایتی از رسول خدا(ص) و جمعی که می خواستند از بین خود قوی ترین مرد را انتخاب کنند اشاره کرد و یادآور شد : روزی رسول الله(ص)از جایی  عبور می کرد ، عده ای جوان  به خاطر این که مشخص شود کدام یک قوی است یک تخته سنگی  آوردند  و زورآزمایی را شروع کردند ، هر کس آن تخته سنگ را  تا حدودی بالا می برد  ، چشمشان که به رسول اکرم(ص) افتاد از ایشان خواستند که بین آنها داوری کند ، رسول اکرم فرمود « می خواهید  قهرمان واقعی را به شما معرفی کنم ؟ » همه گفتند آری ـ فرمود « هر کسی بر هوای نفس  خود پیروز شود قهرمان است » لذا جوانان  بدانند با ورزش  می توانند جسم خود را توانمند سازند  و به بالاترین حد آمادگی جسمانی برسانند  اما  وقتی می توانند قهرمان باشند که بر پدر و مادر مغرور و متکبر نباشند  ، اگر کسی نیاز به دفاع داشت از او دفاع کنند  در مقابل دوست و برادر مغرور نباشد  ، ظالم نباشد و از مظلوم حمایت کند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در ادامه تصریح نمود :  شما داستان  های مختلفی از قهرمانان و پهلوانان  خوانده و یا شنیده اید ؛ مثل « پوریای ولی و یا جهان پهلوان تختی » که علاوه بر  زندگی ورزشی  در اجتماع هم مورد احترام بودند و همین  روحیه ی پهلوانی آنها باعث شده که تا به امروز  نام و یادشان بر سر زبان ها  بماند نه زور بازوی آنها ؛ در عصر حاضر هم کسانی هستند  که از نظر قوای بدنی بسیار قوی  هستند ولی از آنها نام و نشانی نیست اما آن جوانان و آن قهرمانانی که می توانستند از این دنیا نهایت لذت را ببرند  اما بر نفس خود غلبه کردند  و رفتند تا از « ناموس ، خاک ، عزت ، شرف ، انقلاب و اسلام »  دفاع کنند ، برخی از آنها با نثار جان با ارزش خود به شهادت رسیدند و برخی هم همانند این جانبازان  که یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همرزمان شهدا هستند در حالی که شدیدا مجروح شده بودند اکثرا به اسارت دشمن درآمدند و شدند اسوه و آیه های صبرو الان هم آن شهدا و هم این جانبازان سرافراز  هم در دل مردم  مقبول  و نورانی هستند و هم نزد خداوند  در بالاترین جایگاه هستند .

وی افزود :  شما جوانان ورزشکار  الگوی خود را اهل بیت(ع) قرار دهید  و ادامه دهنده ی راه شهدا باشید  و در مقابل تهدیدهای دشمنان  خوفی به دل راه ندهید چون از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  دشمنان برای براندازی  این انقلاب  توطئه پشت سر توطئه چیده  اما همیشه سرش به سنگ خورده است و من اگر بخواهم به برخی از توطئه های دشمنان اشاره کنم « ترور شخصیت ها ، بمب گذاری در مساجد و صفوف به هم فشرده ی نماز جماعت ـ تحمیل یک جنگ هشت ساله ی نظامی ـ تحریم های اقتصادی در مراحل مختلف ـ  محاصره های فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و... » از این قبیل ترفندهای دشمنان است ؛ اما هر چه بر ما فشار آوردند ما پخته تر ، آبدیده تر و پر تلاش تر شده تا  در زمینه های « دارویی ، نانو ، هسته ای ، نظامی و... » به استقلال کامل رسیده و جهت کشورهای برتر جهان شویم .

 

حجت الاسلام دانیالی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت : تنها انقلابی که 40 سال دوام آورده است  همین انقلاب اسلامی ایران است  و از این به بعد هم تا ظهور آقا امام زمان پایدار خواهد ماند و به خاطر این که به دشمن  یک بار دیگر ثابت کنیم که نمی تواند در عزم و اراده ی  ایرانی ها خدشه ای وارد کند روز 22 بهمن در راهپیمایی بزرگ و حماسی این یوم الله دست در دست هم گذاشته و با فریاد « مرگ بر آمریکا» صدای خود را به جهانیان خواهیم رساند .

شایان ذکر است در این همایش « غضنفر جودی پدر کشتی شهرستان شوش ـ حسین پور رشید دبیر هیئت کشتی شهرستان اندیمشک ـ علی زکایی قهرمان کشتی آسیا و از کشتی گیران اعزامی به مسابقات بین المللی ـ روح الله حسین زاده نایب  قهرمانی کشتی مسابقات آسیایی ـ سروان پاسدار علی اسد زاده فرمانده پایگاه مقاومت بسیج دانش آموزی ـ حسن شوهانی فرمانده پایگاه مقاومت  امام صادق(ع) ـ استاد جعفر دیناروند فعال فرهنگی و اجتماعی ـ سرهنگ پاسدار علی ظهیری روایتگر هشت سال دفاع مقدس و.... » حضور داشتند .

از دیگر برنامه های این این همایش می توان به « حرکات نمایشی ورزشکاران ـ خاطره گویی عبدالحسن محسنی از جانبازان بالای 50 درصد تجلیل از خانواده ی دو کشتی گیر ؛  شهید محمدرضا محمدپور و شهید عبدالحسن ناقوسی و حدود 50 نفر از جانبازان سپاهی و ارتشی 50 درصد به بالا » اشاره کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 1655
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.