شرکت تولید «ام دی اف» تک چوب شهرستان شوش افتتاح شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 291
:: بازدید ماه : 7980
:: بازدید سال : 20669
:: بازدید کلی : 297807
نویسنده : عباس کرم الهی
پنج شنبه 18 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 11:10 صبح روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 1397 هم زمان با ششمین روز از دهه ی مبارک فجر که با عنوان « انقلاب اسلامی، ۴۰ سال دین‌مداری، نهضت قرآنی و زمینه سازی ظهور مهدی (عج) » نام گزاری شده است ، شرکت تولید«MDF»  تک چوب شهرستان شوش به مدیر عاملی احمد کثیر و با مشارکت پست بانک استان خوزستان ،شعبه ی شوش و با اخذمجوز از اداره صنعت ، معدن و تجارت  در کیلومتر پنج جاده ی شوش ـ دزفول طی مراسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش شوش نیوز ؛آیت الله سید محمد امام ، امام جمعه ی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه ی زهرا(س) و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به  خیال پردازی های دشمنان اشاره کرد و گفت : دشمنان ما ، خصوصا آمریکای جنایتکار  تأکید کرد بود مردم ایران  چهل سالگی  انقلاب را به چشم نخواهند دید  ؛ یعنی انقلاب به کمال و اوج خود نخواهد رسید  ، اما این خیال پردازی ها  راه به جایی نبرد و ملت ایران حاضرند از جان خود هم بگذرند تا این انقلاب سرپای خود مستحکم بماند .

وی افزود : شعار « استقلال  و آزادی » که در اول انقلاب  می گفتیم ، روز به روز عملی تر می شود ؛ مردم ایران در حال حاضر هم آزادی بیان دارند هم آزاد می نویسند و هم اظهار نظر می کنند  و این یعنی عملی شدن آز ادی در ایران و از نظر استقلال اقتصادی درست است که هنوز به مرز خود کفایی در تمام زمینه ها نرسیده ایم آما نسبت به قبل از انقلاب که صد درصد وابسته بودیم الان در برخی از ابعاد جز ده کشور برتر جهان هستیم .

امام جمعه ی شهرستان شوش سپس با اشاره به روایتی از امام علی(ع) خاطر نشان نمود : امام علی(ع) می فرماید « مردم از یک جنس نیستند » یعنی  عده ای جوان داریم که شاید به برخی از مسائل بی تفاوت باشند اما اکثر جوانان ایرانی  متفکر و فرهیخته هستند  و به عبارتی مغز صنعتی و یا اقتصادی دارند .

وی در ادامه به  بی توجهی برخی از بانک ها برای پرداخت تسهیلات بانکی اشاره کرد و تصریح نمود : این یک تهمت است به جوانان ،  وقتی که می خواهند ایده ی خود را در بحث اشتغال زایی پیاده کنند  ولی به دلیل  این که بانک ها  جلوی تولید را با ندادن وام  می گیرند ؛ همه می دانند اشتغال زایی دولتی تاکنون جوابگو  نبوده و  لذا با استفاده از اصل قانون 44  باید از بخش خصوصی حمایت نمود و آن را تقویت کرد .

دکتر سید راضی نوری نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی عمل صالح را بهترین نشانه ی ایمان دانست و گفت : تمام انسان ها  باید ایمان داشته باشند  اما این ایمان  اگر همراه با عمل صالح نباشد ، آن ایمان کامل نیست  ، پس اگر مسئولیتی را می پذیریم  باید بدانیم  یکی از برکات انقلاب اسلامی  که چهلمین سالگردش را جشن می گیریم بالا بردن اعتماد به نفس ملی است و هر جوانی که صاحب ایده و تفکراست باید زمینه برای آنها باز باشد .

وی افزود :  ظرفیت ها و قابلیت های ما بعد از چهل سال اگر با قبل از انقلاب مقایسه شود  کاملا واضح است که ما الان از نظر « نانو ، هسته ای ، دفاعی ، دارویی ، نظامی و... » در جهان حرف  برای گفتن داریم در حالی که قبل از انقلاب  هیچ جایگاه و مقامی نداشتیم .

دکتر نوری در ادامه به تأکید مقام معظم رهبری به  اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد  و خاطر نشان نمود : چهارده سال است که مقام معظم رهبری  ابتدای هر سال در پیام نوروزی   به اقتصادی مقاومتی و یا حمایت از کالای ایرانی تأکید می کند و اکنون که دشمن همه جانبه جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز نموده است کسی که خود را جهادی و بسیجی می داند باید  در اجرای اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی تلاش نماید ؛ همانند احمد کثیر  که یکی از جوانان این دیار است ؛ گوش به مقام معظم رهبری داد و یک مجموعه ای که متروکه ای بود آباد نمود  و این مکان را به یک کارخانه ی  تولید «ام ، دی ، اف » در آورد .

نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دغدغه ی امام جمعه ی شهرستان شوش اشاره کرد و یادآور شد : امام جمعه  همیشه در خطبه ها  به اشتغال اشاره می کند  و این دغدغه ی همیشگی ایشان است  و باید  « فرمانده ی مقابله با جنگ اقتصادی  ، اشتغال زایی توسط کارآفرینان هستند »  ما دست این جوان کارآفرین را می بوسیم  و بی شک دستگاه اجرایی از چنین جوانانی حمایت می کند .

دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش گفت : 120 طرح در سامانه ی کارا  مراحل خو.د را  طی نموده  و طرحی که توسط احمد کثیر اکنون به این کارخانه ی تولید « ام . دی . اف » راه اندازی کرده است یکی از همان طرح ها می باشد و با پیگیری های نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی  و تلاش های مدیرعامل کارخانه و مشارکت پست بانک استان خوزستان ـ شعبه ی شوش و بالاخره پیگیری ها و حمایت های اداره ی صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شوش زمینه را برای اشتغال 50 نفر در خط اول تولید خود  فراهم نموده است .

احمد کثیر مدیر عامل شرکت تولید «ام . دی . اف » تک چوب گفت : با تسهیلاتی که دریافت کرده ام در مجموع 6 میلیارد تومان هزینه شده است  و اگر ما بتوانیم خط دوم تولید خود را راه اندازی کنیم در هر شیفت کاری می توان برای 200 تا 300 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرد .



:: بازدید از این مطلب : 5169
|
امتیاز مطلب : 40
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.