دعوت مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شوش از مسئولین و مردم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 16 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 18 روز سه شنبه 16 بهمن ماه 1397 ، مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش طی یک مصاحبه ی کوتاه با شوش نیوز ، مسئولین و اقشار مختلف مردم ولایتمدار را به حضور در همایش تجلیل از جانبازان سپاهی و بسیجی بالای 50 درصد به نمایندگی از کلیه ی جانبازان دعوت نمود .

به گزارش شوش نیوز ؛   رضا محمودخانی که علاوه بر مدیریت کانون بسیج ورزشکاران ، یکی از رزمندگان مدافع حرم می باشد  در این مصاحبه ی کوتاه عنوان نمود : با هماهنگی و موافقت سروان علیرضا ایمانی فرماندهی سپاه ناحیه ی شهرستان شوش به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم گرفته شد که با حفظ شأن و منزلت فجر فاطمی ، روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 1397 ساعت 20 در سالن صالحین واقع در ابتدای خیابان شهید رجایی ، تقاطع بلوار مدرس غربی همایشی تحت عنوان « الگو برداری ورزشکاران از پهلوانان مهدوی» با حضور  مسئولین ، عزیزان سپاه و بسیج ، جمعی از قهرمانان ملی  و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان شوش برگزار می شود .

وی افزود : در این همایش از جانبازان بالای 50 درصد که یا سپاهی بوده اند و یا بسیجی به نماینده گی از طرف کلیه ی جانبازان دعوت شده تا از آنها تجلیل به عمل آید ؛ البته ما از جانبازان بالای 50 درصدی که  محل سکونتشان به خارج از استان  و یا دیگر شهرستان های استان خوزستان است به خاطر این که در این سرما متحمل طی نمودن مصافتی نشوند دعوت نکرده ایم .

رضا محمودخانی در ادامه اظهار داشت : در کنار تجلیل از جانبازان بالای 50 درصد  ؛ از خانواده ی دو کشتی گیر شهید و پهلوان به نام های « شهید محمدرضا محمدپور و شهید عبدالحسن ناقوسی»  تجلیل به عمل می آید ؛ و اگر ما از کلیه ی شهدای ورزشکار در این همایش تجلیل نمی کنیم صادقانه به خاطر وضعیت اقتصادی است و از طرفی چون در اولین همایش ما از خانواده های معظم شهدای ورزشکار « شهید بریهی و شهید حیاری » تجلیل نمودیم ، امسال هم از دو شهید ورزشکار تجلیل خواهیم نمود و اگر فرصتی باشد و عمر باقی ، سال آینده ازخانواده ی دو شهید ورزشکار دیگر تجلیل خواهیم نمود .

مدیر کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه ی شهرستان شوش در پایان کلیه ی مسئولین و مردم ولایتمدار را جهت حضور در این همایش دعوت نمود و گفت : بر خود لازم می دانم که از « رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم ، سپاهیان و بسجیان ، جامعه ی ورزشکاران در تمام رشته های ورزشی ؛ هنرمندان در تمام رشته های هنری ، فرهنگیان و دانشجویان و دانش آموزان ـ کارگران ، کشاورزان و اصناف و بازاریان و.... » دعوت نمایم که به میمنت ششمین روز دهه ی مبارک فجر که با عنوان « انقلاب اسلامی، ۴۰ سال دین‌مداری، نهضت قرآنی و زمینه سازی ظهور مهدی (عج) » نام گزاری شده  از ساعت 20 روز چهارشنبه 17 بهمن ماه 1397 در سالن صالحین گرد هم آمده تا با هم  ذره ای از رشادت های این اسوه های صبر را قدردان باشیم .



:: بازدید از این مطلب : 2612
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.