همایش انقلاب فاطمی در شهر حر برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 14 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 19 شنبه 13بهمن 1397 به همت پایگاه بسیج شهیده فرحه سرخه از پایگاه های حوزه ی مقاومت بسیج کوثر سپاه ناحیه ی شهرستان شوش با همکاری کمیسیون امور بانوان شهرداری حر همایش انقلاب فاطمی در حسینه ی رسول اعظم(ص) این شهر برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز حاج عبدالزهرا برهانی رئیس جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه ی زهرا(س) و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سخنان خود را با اشاره به  امید به زندگی از دیدگاه  حضرت امام خمینی(ره) آغاز کرد و در این راستا عنوان نمود : وقتی که امام راحل می فرماید « ما می توانیم» اگر به گذر زمان نگاهی اجمالی هم داشته باشید در میابیم که امام خمینی(ره) دوراندیشی خوبی داشته است و برای اثبات این بیان تاریخی که هیچوقت کهنه نمی شود به حداقل چهار مورد اشاره می کنم .

وی افزود : در سال 1960 میلادی  امید به زندگی در ایران 45 سال بود در حالی که در سال 2016 این امید به 76 سال رسیده است ـ ایران از نظر  ذخائر انباشته  یعنی گاز طبیعی رتبه ی دوم را در جهان  را دازد  ، از نظر تولید گاز طبیعی رتبه ی پنجم و از نظر صادرات گاز مایع  رتبه ی دوازدهم را دارد ـقدرت نظامی ارتش بدون در نظر گرفتن توان و قدرت سپاه  با هفت پله صعود در رتبه ی دوازدهم دنیا قرار گرفته که این رتبه قبل از انقلاب  سه رقمی بوده است  و بالاخره  از نظر فناوری های هوا فضا ما در حال حاضر یازدهمین کشور دنیا هستیم در حالی که قبل از انقلاب  جایگاهی نداشته ایم .

رئیس جمنای شهرستان شوش در ادامه به نظریات برخی از حکام رژیم طاغوتی قبل از انقلاب در مورد نادیده گرفتن ایران اشاره کرد و خاطر نشان نمود : شاه ظالم  می گفت : « این مردم ایران قادر به انجام هیچ چیزی نیستند و مثل گوسفندان می مانند» ـ رزم آرا  نخست وریز گفته بود « ایرانی که نمی تواند یک آفتابه بسازد  چطور می خواهید پالایشگاه  را اداره نماید ؟ » ـ در دوره ی شاه قاجار آذربایجان و گرجستان از ایران جدا شدند ـ در دوره ی محمدشاه قاچار افغانستان و بلوچستان پاکستان از ایران جدا شدند ـ احمد شاه قاچار ، اروند رود  را به عراق و آرارات را به ترکیه و سرچشمه ی هیرمند را به افغانستان  بخشید ، محمدرضا شاه  و یا به عبارتی پهلوی دوم  ؛ بحرین  ، استان چهاردهم آن زمان ایران را  طی یک همه پرسی ساختگی  به آل خلیفه داد و جزایر ایرانی را نیز به امارات  واگذار نمود ؛ اما  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود نسل اول و دوم انقلابیون در طول هشت سال دفاع مقدس  حتی یک میلی متر از خاک عزیز ایران را به بیگانه  ندادند و یا نفروختند .

عبدالزهرا برهانی  در ادامه به  جمله ای دیگر از فرمایشات  حضرت آقا اشاره کرد و گفت : امام در صحیفه ی نور ـ جلد 15 ـ صفحه ی 339 فرموده است  « اگر آمریکا و اسرائیل لا اله الا الله هم بگویند ما قبول نداریم ، چون آنها می خواهند سر ما کلاه بگذارند . » برای این که پیشرفت انقلاب را ببینیم باید برگشتی به عقب  داشته و دیروز را با امروز و امروز را با آینده مقایسه کنیم ، دیروز چه داشته ایم ، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستیم .

وی در تکمیل سخنان خود اظهار داشت : 12 تیرماه 1367 ناو آمریکایی یک فروند هواپیمای ما  را در آسمان خلیج فارس هدف قرار داد و 290 سرنشین آن را به شهادت رساند و  در آذرماه 1397 یک نام بزرگ آمریکایی به زبان فارسی  از یک پرنده ی نظامی ما اینطوری خواهش می کند « اگر صدای مرا می شنوید  ، این ناو آمریکایی است که با شما صحبت می کند ، خواهش می کنم فاصله  و قوانین بین المللی را حفظ کنید ، اگر برایتان امکان دارد آنچه استاندارد بین المللی است را رعایت کنید . » و اما اگر به امروز ایران نگاهی گذرا داشته باشیم می بینیم که از نظر نظامی ما چنان پیشرفت کرده ایم که آمریکا هم می داند ایران ابرقدرت منطقه است و به همین خاطر به کشورهای آسیایی چراغ خاموش می آید و می رود .و ما در عصر حاضر عزیزانی همچون شهید مدافع حرم احمد حیاری را داریم بدون این که دوران انقلاب را به چشم دیده باشد اما از آرمان ها و ارزش های انقلاب بزرگ اسلامی الگو پذیر بوده و همچون دیگر شهدای مدافع حرم جان خود را تقدیم نمود و بی شک جوانانی که مقام معظم رهبری آنها را جوانان انقلابی امروز  معرفی کرده است ادامه دهنده ی مسیر انقلاب هستند و مسیر اهل بیت(ع) را تا رسیدن به شهادت ادامه می دهند .

در ادامه بدریه زریاب موسوی مدیر مدرسه ی حوزه ی علمیه الزهرا (س) شهرستان شوش به جایگاه والای حضرت صدیقه ی طاهره اشاره کرد و به شبهاتی که به این بانوی بزرگ اسلام از سوی معاندین به وجود آورده اند پاسخ محکم داد .

از دیگر برنامه های این همایش روشنگری می تواند به «تقدیر از دو خانواده ی مدافع حرم و کمک های نقدی و غیر نقدی خواهران  جهت ساخت صحن عقیله ی بنی هاشم» اشاره کرد .



:: بازدید از این مطلب : 1642
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.