منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 270
:: بازدید هفته : 399
:: بازدید ماه : 8088
:: بازدید سال : 20777
:: بازدید کلی : 297915
نویسنده : عباس کرم الهی
دو شنبه 1 بهمن 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 16:30 روز دوشنبه 1 بهمن 1397 مراسم اختتامیه ی دومین نمایشگاه آسیب های اجتماعی که به همت انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شوش و با مشارکت برخی از ادارات و مؤسسات و انجمن های مردم نهاد که به مدت سه روز در کوی وهب در معرض دید عموم قرار گرفته بود ؛ در مسجد امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ دکتر علیرضا کریمی رئیس هیئت مدیره ی انجمن جسمی حرکتی امید شهرستان شوش ضمن قدردانی از حضور« مشاوران  جوان و بانوان و خانواده ی فرمانداری ، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، نماینده اداره ی بهزیستی و.... » گفت :طی سه روز دومین نمایشگاه آسیب شناسی اجتماعی  در 14 غرفه  و در دو وقت صبح و عصر در معرض دید اهالی کوی وهب یکی از مناطق کم برخورد حوزه ی شهر شوش قرار گرفت و من به نوبه ی خود و از طرف مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ی انجمن توانجویان جسمی حرکتی امید شهرستان شوش باید از تک به تک غرفه داران و برخی از مدیران ادارات و مؤسسات  و آموزشگاه ها قدردانی نمایم که دست در دست هم گذاشتندتا با راه اندازی این نمایشگاه بیش از پیش با آسیب های اجتماعی این منطقه آشنا شویم .

وی افزود : در غرفه های  ترک اعتیاد معجزه و مراکز ترک اعتیاد  اداره ی بهزیستی و همچنین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به عوامل فردی  شامل « جسمانی و روحی روانی » عوامل محیطی شامل « خانواده و تربیتی ، اقتصادی و اجتماعی ، محیطی و جغرافیایی ، باورهای غلط  و یا به عبارتی خرده فرهنگ ها ، ارتباط و دوستی ناسالم جوانان و نوجوانان با یکدیگر» طی کتابچه ها و جزوات آموزش های لازم داده شد و همچنین انواع مواد مخدر و نشانه های مصرف آنها طی چند کارگاه آموزش داده شد .

کریمی در تکمیل سخنان خود اظهار نمود : در غرفه ی مرکز بهداشت  ، تست های «HIV» به صورت عملی روی اهالی انجام شد و همچنین به راه های پیشگیری از انتقال ایذز اشاره شد ؛ در غرفه ی حوزه ی مقاومت بسیج کوثر علاوه بر این که به سئوالات شرعی اشاره شد ؛در کارگاه آموزش گلدوزی ، منجوق دوزی و... به نوجوانان دختر نکات تئوری گفته شد ، در غرفه ی اورژانس اجتماعی  نیز جزوات و مستندات نحوه شناسایی مددجویان نیازمند به کمک اورژانس اجتماعی تشریح گردید ، در غرفه ی آموزشگاه آفرینش که اختصاص به نقاشی کودکان داشت حتی برخی از مادران کودک درونشان فوران نمود و به یاد دوران کودکی  نقاشی کشیدند . در غرفه ی کلینیک پرتو  جزوات  زندگی کردن امن در کنار مین  توزیع گردید ، در غرفه ی پایگاه سلامت اجتماعی پویش کارگاه آموزش خود مراقبتی دایر گردید ، در غرفه ی  مرکز روانشناسی کارگاه احترام گذاشتن کودکان به والدین به مرحله ی اجرا در آمد ، در غرفه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر شوش ؛ جزوات و کتابچه های حقو.ق شهروندی و برخورد مناسب با پاکبانان در اختیار متقاضیان قرار گرفت و در غرفه های مرکز توانبخشی جسمی حرکتی توانجویان بانی اصلی این نمایشگاه آثار سه نفر از توانجویان جهت فروش در معرض دید قرار گرفت و فرحناز  زارع یکی دیگر از اعضای توانجو به آموزش دختران این دیار به کاموا بافی پرداخت .

در ادامه سجاد احمدی نوجوانی از کوی وهب از مشکلات محل مسکونی خود سخن به میان آورد و گفت : ابتدا جا دارد از از مسلم سگوند عضو شورای اسلامی شهر شوش ، دکتر علیرضا کریمی و حمید منصوری رئیس هیئئت مدیره و مدیرعامل انجمن توانجویان که مهربانانه پای حرفمان نشستند و قول های مساعدی دادند قدردانی می کنم ؛ اما حالا که نه فرماندار آمده است نه معاونش و نه نماینده ی مجلس بگویم که چرا مسئولین از این منطقه سرکشی نمی کنند ؟ چرا ما پارکی همراه با وسایل اسباب بازی نداریم ؟ چرا حتی یک سالن چند منظوره ی ورزشی و یا حداقل یک زمین فوتبال نداریم ؟ چرا بودجه ای به تشکیل کلاس های مذهبی و قرآنی در نظر گرفته نمی شود ؟ و خیلی چراهای دیگر که اگر همین تعداد برای ما عملی شوند دست مسئولین را هم می بوسیم .

 

 

در پایان به کلیه ی عوامل و دست اندرکاران این نمایشگاه به امضاء مهندس یوسف زمانی شهردار و دکتر سعید شفاهی رئیس شورای اسلامی شهر شوش لوح تقدیر اهدا شد .

 



:: برچسب‌ها: \\\\ ,
:: بازدید از این مطلب : 2806
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.