چهاردهمین جلسه ی آموزشی دفاع شخصی بانوان بسیجی در سالن ورزشی صالحین شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 118
:: بازدید هفته : 3352
:: بازدید ماه : 6311
:: بازدید سال : 19000
:: بازدید کلی : 296138
نویسنده : عباس کرم الهی
یک شنبه 30 دی 1397

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

ساعت 10:15 صبح یکشنبه 30 دی ماه 1397 به همت مدیریت حوزه ی مقاومت بسیج خواهر کوثر سپاه ناحیه ی شهرستان شوش ؛ چهاردهمین جلسه ی آموزشی دفاع شخصی بانوان بسیجی به مربیگری احلام حیدری آل کثیر در سالن صالحین این شهرستان برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ احلام حیدری آل کثیر دارنده ی کارت مربیگری « تکواندو ـ ژیمناستیک ـ کبدی ـ آمادگی جسمانی ـ هندبال ، دفاع شخصی و کارت داوری تکواندو » و دارنده ی مقام سوم کشوری در مسابقات المپیاد دانشجویی در سال 1397 در این جلسه ابتدا به تعریف دفاع شخصی پداخت و گفت : دفاع شخصی عملی است که برای محافظت از خود در برابر حملات،با استفاده از نیروی فیزیکی انجام می دهیم برای دفاعی موثر در برابر حملات متنوع لازم است تا انواع گوناگون حملات، و تکنیک های موثر برای دفاع در برابر این گونه حملات را تجزیه و تحلیل کنیم.همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت این تکنیک ها هم به اندازه شناسایی نقاط قوت و ضعف ها و محدودیت های شما  ضروری است.

وی افزود : دفاع شخصی همانند هنر رزمی است وباید به صورت ممتد یاد گرفته شود.ابتدا ساده ترین تکنیک ها را یاد بگیرید سپس درصورتی که مقدار حرفه ای شدید می توانید تکنیک های پیشرفته تری را یاد بگیرید تکنیک های پیشرفته تر سخت تر هستند و نیاز به سرعت و دقت بالاتری دارند.هممچنین باید ابتدا دفاع در مقابل ساده ترین حملات را یاد بگیرید و همراه با مهارت در این تکنیک ها،دفاع در مقابل حملات پیچیده تر را امتحان کنید و سعی در بهبود مهارت خود داشته باشید.

حیدری آل کثیر در تکمیل  نکات آموزشی خود تصریح نمود : قانون دفاع شخصی بسیار ساده است « دفاع شخصی باید آخرین انتخاب باشد".اولین قانون دفاع شخصی این است که همیشه از درگیری خودداری کنید.عقل سلیم حکم می کند که فرد همیشه خود را از موقعیتی که او را در خطر قرار می دهد اجتناب کند.اجتناب کردن گاهی بسیار ساده است فرضا در منطقه ای که نمی شناسید برای پیاده روی نروید و یا هیچ وقت مقدار زیادی پول با خودتان حمل نکنید. قانون اول کاربرد دیگری هم دارد » با جا خالی دادن خود را از دسترس حمله با سلاح دور نگه دارید . قانون دیگری که در مورد دفاع شخصی باید به خاطر داشته باشید این است که نگذارید هیچوقت محاصره شوید و یا در گوشه ای گیر بیفتید.نگذارید حریف شما را به گوشه ای بکشاند. به اطراف نگاه کنید ببینید وسیله ای دم دستتان است که بتوانید از آن به عنوان وسیله دفاع استفاده کنید.به یاد داشته باشید هر وسیله را می توانید به عنوان دفاع مورد استفاده قرار دهید مانند « کلید، مداد، درپوش سطل زباله، حتی ریختن خاک و ماسه در چشمان حریفتان» البته زمانی که احساس کنید جان و یا حریمتان در خطر است .

درپایان چند حرکت نمایشی توسط این مربی 27 ساله اجرا و یک عکس یادگاری همراه با بنر دسته رزمی گردان کوثر به یادگار گرفته شد .



:: برچسب‌ها: "دفاع شخصی"چهاردهمین جلسه"حوزه مقاومت بسیج کوثز"شوش" ,
:: بازدید از این مطلب : 7616
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.